Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Anna Koszur awansuje na stanowisko managing directora Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur, pełniąca dotychczas funkcję deputy managing directora, awansowała na stanowisko managing directora agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
O autorze
0 min czytania 2019-04-17

Anna Koszur w nowej roli będzie odpowiedzialna za samodzielne zarządzanie agencją na poziomie strategicznym i operacyjnym, jej rozwojem oraz wspólnie z Józkiem Dutkiewiczem pracą 65-osobowego zespołu. Raportować będzie bezpośrednio do Marcina Jeziorskiego, CEO Grupy S/F i wiceprezesa Mediacap.

Anna Koszur od początku kariery zawodowej związana jest z branżą marketingową. Specjalizuje się w budowaniu strategii reklamowych dla marek komercyjnych, dla których przeprowadziła kilkadziesiąt projektów. Była członkiem zarządu agencji DDB Warszawa, a od 2004 r. współtworzyła i zarządzała Corporate Profiles Consulting – firmą doradztwa strategicznego. Na swoim koncie ma również wiele projektów dla instytucji kulturalno-naukowych jak np. Centrum Nauki Kopernik czy samorządowych, m.in. dla miasta stołecznego Warszawy.