TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Lewandowska i Mateusz Borek kibicują z Bankiem Zachodnim WBK

Anna Lewandowska i Mateusz Borek wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK będą zachęcać do oglądania transmisji meczów oraz kibicowania naszej reprezentacji na zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
O autorze
1 min czytania 2016-04-18

Zaangażowanie w wydarzenia futbolowe jest stałym elementem projektów sponsoringowych Banku Zachodniego WBK.

W tym roku Bank przygotował kampanię sponsorską we współpracy z telewizją Polsat oraz szeroko zakrojoną aktywację dla klientów pod hasłem #12zawodnik. Do wspólnego oglądania transmisji meczów, dzielenia się emocjami oraz kibicowania zachęcać będą Anna Lewandowska i Mateusz Borek. 

Duet znanej blogerki, autorki książek i dietetyczki oraz popularnego dziennikarza sportowego ma zaangażować do planowanej akcji nie tylko fanów futbolu, ale także te osoby, które traktują sport jako ciekawą pasję oraz ważny element zdrowego stylu życia.

– W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator „młodego pokolenia”, potrafiący porwać kibiców. – podkreśla Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wizerunkowo-produktowa Banku Zachodniego WBK wokół EURO 2016 potrwa do połowy lipca. Landing page akcji #12zawodnik (12zawodnik.bzwbk.pl) już działa, a 16 kwietnia br. będzie można zobaczyć pierwszy billboard sponsorski,

w którym pojawi się Anna Lewandowska wraz z Mateuszem Borkiem. Przez kolejne miesiące w ramach akcji pojawiać się będą różnego rodzaju konkursy i aktywacje. W część z nich zaangażowani zostaną youtuberzy. Równolegle z działaniami wizerunkowymi będzie prowadzona promocja, w której za skorzystanie z oferty Banku klienci otrzymają oryginalny prezent kibica – szalik i opaskę 12 zawodnika, co uprzyjemni kibicowanie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł akcji, założenia strategiczne i realizację odpowiadają agencje z grupy Red8: Red8 Advertising oraz Red8 Digital, za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Propeller.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się