Współczesna multidimensional woman i właścicielka zjawiskowo pięknych nóg. Anna Lewandowska – została właśnie oficjalną ambasadorką marki Gillette Venus i częścią nowej kampanii marki „Use Your And”, która zachęca kobiety do uwalniania wewnętrznego potencjału i przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.
Prowadząc kampanię “Use Your And”, Gillette Venus namawia kobiety i młode dziewczyny, aby dostrzegły swój potencjał i wykorzystały swoje wyjątkowe i niezwykłe cechy. Kampania jest oparta na prawdziwych historiach kobiet, podkreślając więcej niż jeden aspekt kobiecości. W ramach kampanii, Gillette Venus wypuszcza nowe video “AND Stand”, aby wywołać globalną dyskusję i zainspirować kobiety do używania swoich ‘&’s’ – wszystkich cech i atrybutów, które sprawiają, że kobieta jest tym, kim jest. Klip przedstawia prawdziwe kobiety opowiadające swoje osobiste historie straconego potencjału z powodu szufladkowania.
Zobacz również
W swojej historii marka współpracowała z wieloma znanymi i szanowanymi kobietami. Teraz współpracuje z Anną Lewandowską – promotorką zdrowego stylu życia, mistrzynią karate i certyfikowana trenerką TRX i Insanity. Prawdziwą, wielowymiarową kobietą, która została oficjalną ambasadorką marki Gillette Venus i nowej kampanii ‘Use your AND’.
Różne talenty i role Anny Lewandowskiej które pełni w życiu sprawiają, że jest ona uosobieniem kobiety Gillette Venus, perfekcyjnie pasując do kampanii „Use Your AND”, której celem jest inspirowanie kobiet, aby używały swoje ‘&’ i drzemiący w nich potencjał. „Anna Lewandowska doskonale pasuje do marki Gillette Venus, gdyż jest uosobieniem autentycznej, wielowymiarowej kobiety, kobiety Venus, oraz wszystkiego, z czym kojarzy się ta marka: czerpania radości z życia, kobiecości, wewnętrznego i zewnętrznego piękna” – mówi Matej Podobnik, Manadżer ds. Komunikacji P&G w Polsce. Jesteśmy zachwyceni faktem, iż Anna będzie częścią kampanii „Use Your AND”, której celem jest zachęcenie wszystkich kobiet, aby uwolniły swój wewnętrzny potencjał.” – dodaje Matej Podobnik.
Razem z oficjalną ambasadorką, Anną Lewandowską, Gillette Venus zachęca w kampanii „Use Your AND” wszystkie kobiety do uwolnienia swojego wewnętrznego „&” i walki z jednowymiarowym szufladkowaniem przez innych. Badania przeprowadzone przez markę Gillette Venus* pokazują, że większość kobiet na całym świecie (70%) czuje, że są szufladkowane. To szufladkowanie może mieć miejsce już w tak młodym wieku jak 10 lat i prawie połowa ankietowanych mówi, że szufladkowanie ma negatywny wpływ na ich życie (43%). Prawie 35% respondentów przynajmniej raz w życiu postrzegało „bycie atrakcyjnym” i „bycie mądrym” jako wzajemnie się wykluczające. Kampania “Use Your AND” ma zainspirować kobiety i dziewczyny do przeciwstawienia się jednowymiarowemu szufladkowaniu, zachęcając je do uwolnienia drzemiącego w nich potencjału.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Stworzyliśmy tę kampanię w oparciu o to, co słyszymy od kobiet. Uważają one, że marki kosmetyczne skupiają się na jednym wymiarze kobiet – albo byciu Super Modelką albo Super Mamą podczas gdy, tak naprawdę, większość kobiet jest wspaniałą mieszanką wszystkiego pomiędzy” – powiedział Matej Podobnik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Kobiety są ograniczane przez jednowymiarowe szufladkowanie od bardzo młodego wieku, co prowadzi do znacznej utraty potencjału. Na przykład, jeśli kobieta jest zaszufladkowana jako ładna, to zakłada się, że nie może być jednocześnie mądra i z tego powodu, zaczyna zachowywać się zgodnie z tym stereotypem. Wszystkie kobiety mają prawo osiągnąć pełnię swoich możliwości poprzez wykorzystanie swoich „&” i nie bycie ograniczanymi przez jakieś „albo.” Mam nadzieję, że poprzez współpracę z Gillette Venus będę w stanie zachęcić inne kobiety do przełamywania stereotypów i jednowymiarowego szufladkowania przez innych” – mówi Anna Lewandowska.