Odwiedzający Healthy Store mogą liczyć na szeroki wybór zdrowej żywności, w tym między innymi: zdrowe koktajle czy sycące przekąski w postaci superfood bowls, czyli śniadaniowych misek z pożywnymi dodatkami. Nowością będą także soki tłoczone metodą cold press. To metoda wyciskania soków pozwalająca na zachowanie wszystkich składników odżywczych. Dzięki technologii tłoczenia na zimno, z warzyw i owoców wydobywane są witaminy, minerały i cenne mikroelementy.
W Healthy Store znajdziemy również wybrany asortyment marki w postaci batonów energetycznych, shake’ów liofilizowanych, czyli rodzaju koncentratu warzyw i owoców, który posiada w przybliżeniu 10 razy większą zawartość witamin i minerałów niż ich odpowiednik, superfoodsów (żywności funkcjonalnej, mającej korzystny wpływ na organizm), musli, czekoladek, ekologicznych maseł i olejów czy debiutujących niedawno napojów energetycznych. Punkty sprzedaży Healthy Store będą mieścić się w centrach handlowych i biznesowych w wybranych miastach w Polsce. Docelowo, w sieci sprzedaży, poza sklepami własnymi marki, znajdą się także punkty franczyzowe.
Zobacz również
– Start projektu to nasza odpowiedź na aktualną potrzebę rynku. Cieszymy się, że produkty z naszego portfolio oraz nowe propozycje dedykowane temu projektowi trafią do szerokiego grona konsumentów. Chcemy także, aby nasze Healthy Store’y stały się miejscem, w którym konsumenci będą mogli zakupić nasze produkty oraz zjeść coś zdrowego i oderwać się od pędu codziennego życia – mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.
Pierwszy z punktów sprzedaży Healthy Store powstał w popularnym Royal Wilanów w Warszawie. W menu dodatkowo znajdują się: desery, gorące napoje, sałatki oraz śniadania serwowane na ciepło. Asortyment będzie zróżnicowany w zależności od specyfiki wybranych punktów sprzedaży.
Healthy Store’ów w najbliższym czasie powstanie więcej. – Spodziewamy się dużego zainteresowania zarówno ze strony klientów, jak i potencjalnych partnerów. W najbliższym czasie planujemy rozwijać własne punkty sprzedaży stacjonarnej, a w dalszej perspektywie również sieć franczyzową. Kolejny punkt pojawi się w poznańskim centrum handlowym Posnania jeszcze w tym roku – dodaje Błaszczyk.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Słuchaj podcastu NowyMarketing