Anna Lewandowska otwiera Healthy Store – sklepy ze zdrową żywnością

Otwarcie Healthy Store to dla marki Foods by Ann nowy kierunek rozwoju w zakresie sprzedaży stacjonarnej. W sklepach otwieranych w ramach projektu na odwiedzających czekać będą świeże produkty przygotowywane na miejscu. Pierwszy tego typu lokal został właśnie otwarty w warszawskim Royal Wilanów.
O autorze
1 min czytania 2018-11-19

Odwiedzający Healthy Store mogą liczyć na szeroki wybór zdrowej żywności, w tym między innymi: zdrowe koktajle czy sycące przekąski w postaci superfood bowls, czyli śniadaniowych misek z pożywnymi dodatkami. Nowością będą także soki tłoczone metodą cold press. To metoda wyciskania soków pozwalająca na zachowanie wszystkich składników odżywczych. Dzięki technologii tłoczenia na zimno, z warzyw i owoców wydobywane są witaminy, minerały i cenne mikroelementy.

W Healthy Store znajdziemy również wybrany asortyment marki w postaci batonów energetycznych, shake’ów liofilizowanych, czyli rodzaju koncentratu warzyw i owoców, który posiada w przybliżeniu 10 razy większą zawartość witamin i minerałów niż ich odpowiednik, superfoodsów (żywności funkcjonalnej, mającej korzystny wpływ na organizm), musli, czekoladek, ekologicznych maseł i olejów czy debiutujących niedawno napojów energetycznych. Punkty sprzedaży Healthy Store będą mieścić się w centrach handlowych i biznesowych w wybranych miastach w Polsce. Docelowo, w sieci sprzedaży, poza sklepami własnymi marki, znajdą się także punkty franczyzowe.

– Start projektu to nasza odpowiedź na aktualną potrzebę rynku. Cieszymy się, że produkty z naszego portfolio oraz nowe propozycje dedykowane temu projektowi trafią do szerokiego grona konsumentów. Chcemy także, aby nasze Healthy Store’y stały się miejscem, w którym konsumenci będą mogli zakupić nasze produkty oraz zjeść coś zdrowego i oderwać się od pędu codziennego życia – mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.

Pierwszy z punktów sprzedaży Healthy Store powstał w popularnym Royal Wilanów w Warszawie. W menu dodatkowo znajdują się: desery, gorące napoje, sałatki oraz śniadania serwowane na ciepło. Asortyment będzie zróżnicowany w zależności od specyfiki wybranych punktów sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Healthy Store’ów w najbliższym czasie powstanie więcej. – Spodziewamy się dużego zainteresowania zarówno ze strony klientów, jak i potencjalnych partnerów. W najbliższym czasie planujemy rozwijać własne punkty sprzedaży stacjonarnej, a w dalszej perspektywie również sieć franczyzową. Kolejny punkt pojawi się w poznańskim centrum handlowym Posnania jeszcze w tym roku – dodaje Błaszczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się