Anna Listopad odpowiada za marketing RTB House

Do zespołu RTB House – firmy technologicznej specjalizującej się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – dołączyła Anna Listopad, obejmując nowo utworzone stanowisko Marketing Manager.
O autorze
1 min czytania 2015-12-16

W ramach powierzonych obowiązków Listopad zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii promocji spółki, ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu.

Anna Listopad jest związana z branżą internetową od 2009 roku. W ostatnim czasie realizowała działania marketingowe dla spółki z branży logistycznej Sheepla. Wcześniej przez 2 lata pełniła funkcję Marketing Manager CEE firmy Sociomantic Labs, gdzie zajmowała się edukacją rynku oraz promocją ekosystemu RTB w Europie Środkowej i Wschodniej. Doświadczenie zdobywała także w grupie reklamowej ARBOinteractive (obecnie Goldbach Audience), w sieci reklamowej Społeczności.pl oraz agencji interaktywnej MediaMocni, gdzie oprócz działu PR, prowadziła kampanie social media.

– Marketing treści to jeden z kluczowych elementów budowania eksperckiego wizerunku firmy. Anna ma nie tylko bogate doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji, ale również dużą wiedzę w zakresie samej technologii RTB. Dlatego z przyjemnością powierzyliśmy jej zadanie zbudowania i realizacji strategii marketingowej oraz content marketingowej RTB House – podkreśla Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House.

W ramach nowej roli Listopad zajmie się między innymi: przygotowywaniem materiałów edukacyjnych o charakterze poradniczym oraz działaniami marketingowymi wspierającymi aktywności biznesowe spółki w Polsce i na rynkach zagranicznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podkreśla Anna Listopad, sposób komunikacji marek nieustannie ewoluuje, a w dobie powszechnego dostępu do informacji, kluczowa dla sukcesu firmy staje się przede wszystkim wartość merytoryczna oferowanych treści. – Jestem przekonana, że dzięki sprawnemu, esencjonalnemu content marketingowi będziemy mogli łatwiej edukować rynek, pomagać branży e-commerce w szybkim przystosowaniu do trendów w online marketingu, a w efekcie zwiększać skutecznoś działań prowadzonych przez naszych klientów – podsumowuje Listopad, Marketing Manager RTB House.

Słuchaj podcastu NowyMarketing