Anna Pańczyk przez ostatnie lata pełniła funkcję CEO we wiodących agencjach reklamowych Grupy WPP – Grey Poland oraz Grey London. Karierę zawodową zaczynała w Saatchi & Saatchi, następnie przez kilka lat współtworzyła i zarządzała niezależną agencją Change Integrated. W 2015 roku dołączyła do grupy WPP obejmując funkcję dyrektor zarządzającej GREY Poland, z którą zdobyła wszystkie najważniejsze tytuły branżowe, w tym tytuł Agencji Roku (MMP) oraz AdWoman 2018. W roku 2020 Pańczyk uznano za jedną ze 100 kluczowych osób reklamy według magazynu Campaign UK, w ramach „The first A List of the 2020s”, w tym samym roku dołączyła do IPA Council.
Anna Pańczyk będzie kierowała pracami Rady składającej się z głównych inwestorów grupy oraz ekspertów branżowych. Powołanie nowej przewodniczącej Rady Nadzorczej Brand New Galaxy, doświadczonej i skutecznej w zarządzaniu dużymi strukturami agencyjnymi, stanowi wzmocnienie dla wszystkich podmiotów BNG. Obejmując nową funkcję, Pańczyk będzie mieć wpływ na działania prowadzone w obszarach globalnego rozwoju biznesu, struktur organizacyjnych i procesów biznesowych, z naciskiem na przyrost międzynarodowych talentów oraz synergię działań wewnątrz grupy. Nowa przewodnicząca ma zwiększyć zaangażowanie Rady w strategiczne plany i skoordynować jej bliższą współpracę z Zarządem BNG.
Zobacz również
Powołanie Anny na stanowisko przewodniczącej Rady Nadzorczej Brand New Galaxy ma dla mnie jako głównego inwestora, ogromne znaczenie. Jest światowej klasy liderką, która wnosi bezcenną wiedzę podnoszącą jakość naszej oferty biznesowej, co wpływa na efektywność i sposób naszego działania. Ania wnosi do BNG także silne poczucie celu, strategiczne przywództwo i wnikliwość biznesową. Jej wyraźne skupienie się na wszystkich interesariuszach jest kluczowe dla przyszłości naszego rozwoju. Nie mam wątpliwości, że jej obecność przyniesie ogromną wartość naszym klientom i pracownikom na całym świecie – mówi Piotr Morkowski główny inwestor Brand New Galaxy.
BNG to imponująca organizacja dynamicznie zdobywająca europejski i światowy rynek w obszarze specjalistycznych usług marketingowych. Patrząc na wysoką pozycję jaką obecnie zajmuje w branży wiem, że zawdzięcza ją nie tylko bardzo dobrym wynikom finansowym, ale przede wszystkim, wysoce skutecznym działaniom na rzecz rozwoju biznesu każdego z klientów grupy. Jestem zaszczycona, że mam możliwość przewodzenia Radzie Nadzorczej i jestem przekonana, że we współpracy z innymi członkami Rady staniemy się wiarygodnymi partnerami współtworzącymi historię sukcesu grupy BNG. – dodaje Anna Pańczyk.
Zmiana na stanowisku przewodniczącego Rady Nadzorczej nastąpi 1.02, a Piotr Morkowski, który pozostaje w strukturach zarządzajacych BNG, jeszcze bardziej zaangażuje się w prace z Zarządami poszczególnych spółek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing