Nowa Dyrektorka ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu będzie odpowiadać za obszar Impact, odpowiadając m.in. za zarządzanie relacjami z partnerami, interesariuszami i szeroko pojętym otoczeniem, a także wsparcie organizacji w realizacji strategicznych celów zrównoważonego rozwoju.
Anna wnosi do McDonald’s Polska doświadczenie zdobyte m.in. w Shell, gdzie jako członkini zespołu zarządzającego kierowała obszarem korporacyjnym, odpowiadając m.in. za regulacje i politykę publiczną, komunikację oraz inwestycje społeczne. W swojej 20-letniej karierze była związana również z Amazon, Jeronimo Martins czy British American Tobacco.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.