– Ania posiada szeroką wiedzę o rynku telewizyjnym oraz zaawansowane umiejętności analityczne. Cieszę się, że dołączyła do naszego zespołu, bo wierzę, że jej kompetencje oraz doświadczenie, które zdobywała współpracując z markami z wielu kategorii, przyczynią się do jeszcze skuteczniejszej i sprawnej realizacji działań z obszaru ATV dla wszystkich klientów OMD Group – mówi Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director OMD.
Anna Piotrowska z branżą marketingową związana jest od 23 lat. Do OMD przeszła z agencji Starcom. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z takimi markami jak m.in. Stellantis Avon, Santander, Neonet, Orlen, Foxy, Bookbeat, Viacom, Orange, L’Oreal, Toyota oraz Seat. Swoje działania raportować będzie bezpośrednio do Alicji Miklaszewskiej-Kowalczuk, Managing Director OMD.
Zobacz również
PS Joanna Ciechanowska nowym sekretarzem w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyła Joanna Ciechanowska, która objęła stanowisko sekretarza. Będzie odpowiedzialna min. za koordynację i planowanie pracy zarządu oraz grup roboczych.