Joanna Ciechanowska jest związana z mediami od początku kariery zawodowej. Pracowała jako kierowniczka produkcji programów TV i reklam, była też pomysłodawczynią oraz autorką wzoru budżetu produkcji filmu reklamowego, który z inicjatywy KIPA stał się standardem w środowisku reklamowym.
– Cieszymy się, że Joanna dołączyła do naszego zespołu. Jest to osoba o dużym doświadczeniu i kompetencjach w branży reklamowej. Jesteśmy przekonani, że jej praca przyczyni się do rozwoju i promocji naszego stowarzyszenia oraz całego sektora – powiedziała Arleta Robinson prezeska SPR.
Zobacz również
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jest najliczniejszą organizacją w Polsce, reprezentującą studia produkujące filmy do komunikacji marketingowej. Obecnie zrzesza 25 domów produkcyjnych. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.
PS Michaj Sodolski dołącza do SEC Newgate CEE
Do agencji SEC Newgate CEE na stanowisku account manager dołączył Michaj Sodolski. Wzmocnił zespół obsługujący TVN Warner Bros. Discovery.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach