TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Rudak zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

Moc kolorów, kwiatów i kształtów, która przywołuje fale pozytywnych emocji i oddaje ducha pierwszych, wakacyjnych dni w sadzie – tak wygląda nowa odsłona Ovocnie, autorskiej linii prezentów marki Nobilia. Za projekt odpowiada ceniona ilustratorka, Anna Rudak.
O autorze
2 min czytania 2023-08-21

Autorskie kompozycje prezentowe z wybornymi produktami, których nie znajdzie się na sklepowych półkach, to dziś za mało dla marki oferującej upominki premium. Nobilia kontynuuje współpracę z artystkami, których projekty wzbogacają jej słodki asortyment. Od 17 sierpnia w sklepie internetowym Nobilia dostępna jest zupełnie odświeżona linia prezentowych zestawów oraz pojedynczych produktów z autorskiej linii Ovocnie, zaprojektowanych przez Annę Rudak. Ilustratorka na co dzień tworzy oprawy graficzne dla instytucji kulturalnych, ilustracje do magazynów, wydawnictw muzycznych czy na potrzeby opakowań. W pracach artystki znaleźć można wiele marzycielskich akcentów i symboli, które wprowadzają odbiorców w dobry nastrój. Inspiruje ją detal codzienności i kolor. Widać to wyraźnie w projektach nowej odsłony owocowej kolekcji, która zaskakuje świeżością i lekkością.

Ovocnie to jedna z autorskich linii marki Nobilia, w której znajdziemy zestawy upominkowe premium wzbogacone smakiem owoców, prawdziwego kakao czy miodu. Jak wskazuje Anna Garmada, właścicielka marki: Ovocnie łączy elegancję prezentu premium z naturą, co doskonale oddaje nowa szata graficzna produktów, stworzona przez panią Anię Rudak. Opakowania rzemieślniczo przygotowanych słodkości bogate są w motywy kwiatowe i kolorowe kształty, które wzbudzają pozytywne emocje i – nieprzypadkowo – kojarzą się z latem.

W odświeżonej linii Ovocnie znajdziemy wiele atrakcyjnych produktów dostępnych dla klientów detalicznych oraz zestawy upominkowe przeznaczone dla klientów biznesowych. Produkty z linii Ovocnie inspirowane są naturą. Wszystkie czekolady i praliny dostępne w zestawach Nobilia posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który potwierdza, że ich surowce pochodzą tylko i wyłącznie ze zrównoważonych źródeł. Opakowania słodyczy tworzone są w proekologiczny sposób z papieru z certyfikatem FSC, który gwarantuje, że materiał został pozyskany w sposób przyjazny dla środowiska. Folie wykorzystywane do opakowania są w pełni kompostowalne lub pochodzą w 80% z recyklingu. Motyw natury ujęty na opakowaniach linii Ovocnie jest więc odzwierciedleniem charakteru tej kolekcji.

Nowa odsłona linii Ovocnie to jednak nie koniec zmian i artystycznych związków z marką Nobilia. Od sierpnia do każdego zestawu upominkowego Nobilia można dołączyć karnet z życzeniami zaprojektowany przez Martynę Wójcik-Śmierską, kolejną graficzkę, ilustratorkę, związaną z marką. Choć artystka na co dzień współpracuje z instytucjami kultury, wydawnictwami oraz markami z Polski i zza granicy, to najchętniej rysuje ilustracje i murale, projektuje plakaty, okładki i nadruki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z ludźmi sztuki to kierunek, w którym od dawna pragnęłam rozwijać Nobilię. Nieprzypadkowo włączamy się w działalność warszawskich instytucji kultury czy fundacji działających na rzecz promocji i rozwoju kultury. Te dziedziny zawsze były bliskie DNA marki, a dziś, dzięki współpracy z wybitnymi ilustratorkami, możemy przełożyć te wartości bezpośrednio na nasze produkty – dodaje Anna Garmada.

Odświeżona linia Ovocnie, zaprojektowana przez Annę Rudak, oraz karnety stworzone przez Martynę Wójcik-Śmierską, dostępne są na stronie: www.nobilia.pl/pl/manufacturer/ovocnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się