Ania zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych eventów, działań ambientowych i BTL.
Swoją przygodę z eventami rozpoczęła, pracując jako promotorka i animatorka dla różnych marek. Przez ostatnie trzy lata współpracowała m.in. z firmą Philip Morris Polska, uczestnicząc w różnych działaniach promocyjnych. Te doświadczenia pozwoliły jej podglądać od zaplecza branżę spotkań. O tym, że chce współtworzyć eventy przekonała się bardzo szybko, dlatego właśnie wybrała kierunek studiów Turystyka i Rekreacja na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. W marcu br. wzięła udział w konkursie MP Power Awards i zdobyła swoją pracą tytuł „Młodego Kreatywnego 2017”, a dzięki zwycięstwu znalazła się w zespole El Padre.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Prywatnie lubi podróżować oraz uprawiać sporty. Snowboard, żeglarstwo czy jazda konna to dla niej synonim idealnie spędzonego czasu.