Już 8 czerwca, podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016, o Customer Experience opowiedzą m.in. Anna Sakowicz,Chief Digital, Data & Analytics Officer, Członek Zarządu SMG i Paweł Wojciechowski, Business Director, SMG PM. Zachęcamy do obejrzenia zaproszenia na prelekcję „Towar macany należy do macanta. Fakty i mity dotyczące działań nakierowanych na efekt, bynajmniej nie rodem z PRL’u”.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Zobacz również
–
Anna Sakowicz – Chief Digital, Data & Analytics Officer, Członek Zarządu SMG
W ciągu 16 lat swojej kariery zawodowej w komunikacji marketingowej przeszła wszystkie szczeble od asystenta do członka zarządu, poznając dogłębnie mechanizmy w branży. Po drodze stworzyła między innymi jeden z pierwszych na rynku działów specjalizujących się w planowaniu i realizacji kampanii w internecie i nowych mediach. Zrealizowane przez jej zespoły projekty zdobywały nagrody w konkursach Effie, MIXX Awards, Innovation Awards. Obecnie, jako Chief Digital, Data & Analitics Officer i członek zarządu liczącej ponad 350 osób agencji SMG odpowiada za kompetencje digitalowe, analityczne, badawcze i technologiczne SMG.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Paweł Wojciechowski – Business Director, SMG PM
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z obszarem performance marketingu i e-commerce związany jod 12 lat. W Interia.pl odpowiadał za promocję usług e-ecommerce i działania efektywnościowe. Na etapie startupu dołączył do zespołu tworzącego Novem, gdzie jako dyrektor sprzedaży internetowej kierował zespołem prowadzącym kampanie efektywnościowe. Od 2008 roku związany z Weltbild jako dyrektor sprzedaży internetowej a następnie dyrektor marketingu. Zarządzał spółką Ravelo i przejętym przez nią sklepem internetowym Weltbild.pl (obecnie Ravelo.pl). Dziś pełni funkcję Business Directora w strukturze SMG PM, odpowiedzialnej za marketing efektywnościowy zorganizowanej wokół biznesu klientów.