Ponadto do obowiązków Anny będzie należało kontrolowanie procesów pozyskiwania, transformacji i magazynowania danych oraz wykorzystania istniejących już narzędzi i technologii.
Anna będzie raportowała bezpośrednio do Ewy Góralskiej, managing director w MediaHub. Prowadzony przez nią dział pozostanie również w bliskiej współpracy z działem Strategii i Consumer Insight oraz Client Service.
Zobacz również
Procesy pomiaru i doboru odpowiednich narzędzi są dzisiaj nieodzowym elementem rozwoju agencji mediowych w Polsce i na świecie. W MediaHub realizujemy nie tylko projekty lokalne, ale rowież międzynarodowe kampanie dla globalnych marek, dlatego Ania będzie współpracowała z globalnymi strukturami przy budowaniu szeroko rozumianej analityki również dla Klientów sieci. Procesy analizy danych i technologii to nasza przyszłość i właściwy kierunek, w którym zmierza MediaHub – mówi Ewa Góralska, managing director w MediaHub.
Anna Siwińska doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej WAVEMAKER, a jej ostatnie stanowisko w tej firmie to analytics manager. Anna ukończyła SGH (Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce