Anna Tuzek z branżą reklamy związana jest od ponad 7 lat. Wcześniejsze zdobyte kwalifikacje zawodowe dotyczą również branży Public Relations oraz marketingu społecznego (udział w międzynarodowych projektach przy współpracy z Radą Unii Europejskiej). Przez 7 lat współpracowała z agencją The Digitals, gdzie była odpowiedzialna za kompleksową obsługę kluczowych klientów m.in. Dom Development, Marvipol Development, AXA Polska, Vectra, Hyundai; w tym m.in. współtworzenie strategii komunikacji, launch nowych produktów oraz wprowadzanie marek do nowego kanału komunikacji.
W Communication Unlimited objęła stanowisko Senior Account Managera. Do jej głównych zadań będzie należało wzmocnienie struktur Client Service oraz rozwój kompetencji podległych jej pracowników. W ramach zintegrowanej struktury agencji Tuzek, swoją wiedzą i doświadczeniem, będzie wspierała realizację projektów z zakresu digital. Do jej obowiązków będą należały również działania new business.
Zobacz również
Communication Unlimited jest niezależną agencją full service. Agencja kieruje się zasadą Most Effective Innovation, w ramach której nowatorskie działania marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań digitalowych, budują wizerunek marki oraz zwiększają wyniki sprzedażowe. Communication Unlimited realizuje projekty w obszarze komunikacji zintegrowanej od ponad 20 lat. Agencja jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach