Anna Zakrzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, z czego blisko 10 lat pracowała we FleishmanHillard – ostatnio na stanowisku Acccount Director w zespole healthcare. Koordynuje i nadzoruje projekty z obszaru public affairs oraz kampanii edukacyjnych. Oprócz FleishmanHillard pracowała m.in. w agencjach Edelman, Onboard czy Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Od dziś Anna staje na czele zgranego, świetnie funkcjonującego zespołu 11 specjalistów, którzy mają na swoim koncie wiele sukcesów na rzecz klientów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Jestem pewien, że Ania będąc prawą ręką dotychczasowej szefowej idealnie wpiszę się w nową rolę. Jednocześnie chciałbym bardzo podziękować Małgorzacie Dziak-Masny za umacnianie kompetencji agencji w zakresie ochrony zdrowia oraz przygotowanie i przeprowadzenie sukcesji w zarządzaniu działem. Trzymam mocno kciuki za nowe wyzwania zawodowe Gośki – mówi Wojciech Waglowski, dyrektor zarządzający agencji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Objęcie stanowiska szefowej tak wyjątkowego, zaangażowanego zespołu, to dla mnie ogromne wyróżnienie i dowód zaufania ze strony Wojtka. Cieszę się na nowe wyzwania i jednocześnie bardzo dziękuję Gosi za kilka lat fantastycznej współpracy – podsumowuje Anna Zakrzewska.
Dział healthcare FleishmanHillard pracuje obecnie dla 10 podmiotów z branży ochrony zdrowia i realizuje blisko 20 projektów m.in. w takich obszarach terapeutycznych jak onkologia, pulmonologia, kardiologia, nefrologia czy w zakresie szczepień.
W ramach agencji, poza działem healthcare funkcjonują także dział komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz dział komunikacji konsumenckiej i nowych technologii. W całej agencji pracuje obecnie 45 osób.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing