Answear.com nowym klientem SMG

Firma WearCo, wybrała agencję SMG do obsługi marki Answear.com w zakresie planowania i zakupu telewizji. Pierwsza kampania, którą dla internetowego sklepu odzieżowego Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.
O autorze
0 min czytania 2015-10-26

SMG zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji w stacjach telewizyjnych oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w TV do jesiennej kampanii. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Kampania wystartuje w listopadzie. Oprócz rynku polskiego będzie również prowadzona w Rumunii, Czechach i na Słowacji.

– Zależało nam na wyborze agencji, która zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o te potrzeby przygotuje strategię i plan komunikacji Answear.com w telewizji. Oczywiście ostateczny sukces zależy od obu czynników: jakości kreacji spotu oraz precyzyjnie zaplanowanych emisji, ale wierzymy, że dzięki SMG jesteśmy świetnie przygotowani do naszych jesiennych planów reklamowych – powiedziała Joanna Kosman, Kierownik Marketingu Answear.com

Wartość kontraktu nie została ujawniona. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj