W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za prowadzenie biura prasowego, wsparcie komunikacyjne marki oraz bieżącą obsługę PR. Ponadto będzie wspierać Answear.com w opracowaniu i realizacji nowych projektów wizerunkowych.
– Answear.com to jedna z wiodących marek w branży e-commerce, która w swoich kampaniach podejmuje ważne społecznie tematy. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać tę firmę w ambitnych projektach komunikacyjnych w Polsce, a z czasem także na innych rynkach na których obecna jest marka – mówi Tomasz Lis managing director w Havas PR Warsaw.
Zobacz również
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy AnswearClub, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.