Antek Trela Partnerem w CPC Brand Consultants

Antek Trela objął stanowisko partnera w agencji doradztwa strategicznego CPC Brand Consultants. Jako partner poza prowadzeniem projektów strategicznych będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.
O autorze
0 min czytania 2020-09-02

Trela od 12 lat związany jest z CPC Brand Consultants, gdzie zaczynał swoją drogę zawodową jako uczestnik programu Grasz o Staż. W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i Klientów jak Play, ING, Aviva, Avon, Allegro, Credit Agricole, Durex, Grupa Żywiec, Kross, Masło Roślinne, McDonald’s, Philips czy Soplica. Jest również jurorem konkursów Effie i Papaya Young Directors oraz wykładowcą i członkiem komisji programowej Szkoły Strategii Marki SAR.

– Antek jest wybitnym specjalistą w dziedzinie strategii marki i wniósł bardzo istotny wkład w rozwój CPC Brand Consultants w ostatnich latach – komentuje Stanisław Mencwel, managing director firmy.

CPC Brand Consultants jest agencją doradczą specjalizującą się w tworzeniu strategii pozycjonowań marek, strategii architektury portfela oraz strategii komunikacji marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj