Antoni Królikowski niszczy swój wizerunek
Aktor Antoni Królikowski stał się włodarzem federacji freak fightów – Royal Division. Pierwszą galę organizacji promować miała walka sobowtórów prezydentów Zełenskiego i Putina. W internecie zawrzało – i to nie tylko tym polskim. Na Antoniego Królikowskiego, jak i całą federację spadł olbrzymi hejt oraz krytyka. Koniec końców aktor wycofał się z Royal Division i udał… na leczenie. Jest to jednak jeden z największych kryzysów wizerunkowych dekady. Czy sytuację może cokolwiek odwrócić?
Zobacz również
Wargaming.net banuje Rosję i Białoruś
Wywodzące się z Białorusi studio Wargaming.net to twórcy takich gier jak World of Tanks czy World of Warplanes. Firma zatrudnia ok. 1800 osób – głównie w Rosji, Białorusi, Ukrainie i Polsce. Z tych dwóch pierwszych krajów producent gier ma jednak zamiar się wycofać. To wszystko pokłosie rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Jak Wargaming.net poradzi sobie po opuszczeniu swojego matecznika?
eBay wchodzi do Polski… ponownie
eBay był niegdyś jednym z najpotężniejszych marketplace’ów na świecie. Firma jednak ostatecznie nie wytrzymała konkurencji z Amazonem czy AliExpress, a w Polsce z Allegro. Choć eBay działa nadal, to nie posiada już tak sporej części rynku, jak niegdyś. Firma ma jednak zamiar ponownie wejść do Polski, choć de facto nigdy z niej oficjalnie nie wyszła. Czy eBay odrobił lekcję i tym razem poradzi sobie z Allegro i Amazonem?
Audi wprowadza mikrotransakcje?
Odblokowywanie funkcji w samochodzie za pomocą mikrotransakcji? To prawdopodobnie przyszłość motoryzacji. Audi zamiast wstawiać zaślepki czy dzielić linie montażowe i tworzyć kilka wzorów tego samego modelu samochodowego, postawiło na blokowanie funkcji na poziomie oprogramowania. Przycisk „Sync” można sobie odblokować już za 700 euro. Czy tak będzie wyglądać motoryzacja?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na te i inne tematy rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing