Motyw przewodni sportowego obiektu, znajduje swoje odzwierciedlenie w konstrukcji ubrań z kolekcji, a zwielokrotnione linie tworzące grafiki na wybranych modelach t-shirtów i bluz, nawiązują do projektu greckiego obiektu. Kolekcja, o charakterystyce sportstyle kontynuuje projektowe założenia linii 4FxRL9 – połączenia klasyki z futuryzmem.
Kluczowe modele takie jak bluzy i t-shirty powstały we współpracy z cenionym polskim artystą wizualnym, znanym w świecie designu – Filipem Popikiem, rozpoznawalnym pod pseudonimem „Rybskie”. Jego futurystyczny styl pełen elementów 3D znajduje odzwierciedlenie w kolekcji 4FXRL9, między innymi poprzez odświeżenie logotypu RL9 oraz w grafice nawiązującej do hasła kampanii „Inspired by past created for tomorrow”. Zaokrąglone krawędzie logotypu RL9 nawiązują do kształtu stadionu Panathinakos, dziewięcio – poziomowy szkic jest inspirowany dziewiątką na piłkarskiej koszulce napastnika, a stopniowane logo odnosi się do poziomów trybun greckiego obiektu. Projekty „Rybskie” nadają streetwear’owego charakteru kolekcji.
Zobacz również
– Cieszę się, że wraz z marką 4F tworzymy kolekcje łączące sportowe formy i aktualne trendy. Najnowsza linia idealnie oddaje mój styl – modny design, miejski charakter i modele oversize. Co najważniejsze ubrania te są komfortowe i minimalistyczne – mówi Robert Lewandowski, Ambasador marki 4F.
W skład kolekcji wchodzą bawełniane dresowe komplety, spodnie, spodenki, bluzy oraz t-shirty o kroju oversize. Ubrania można dowolnie łączyć tworząc wygodne i minimalistyczne sety w stylu sportstyle. Linia zaprojektowana z myślą o mężczyznach, ma na tyle uniwersalny charakter, że elementy takie jak bluzy i t-shirty są także chętnie noszone przez kobiety. Uzupełnieniem kolekcji są lifestyl’owe snekears’y 4FxRL9 w nowej wersji kolorystycznej – głębokiej szarości.
Najnowsza kolekcja 4FxRL9 jest dostępna w wybranych salonach marki oraz na 4f.com.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Wear. Care. Give a second chance. W 233 sklepach 4F pojawiły się pudełka do zbiórki ubrań
Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń strategii 4F Change, którą spółka OTCF wdraża od stycznia 2022 roku. Klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing