TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Antyczne inspiracje i miejski styl w kolekcji 4F we współpracy z Robertem Lewandowskim

Mocny sportowy design oraz futuryzm połączony z klasyką to najnowsza kolekcja stworzona we współpracy 4F i Roberta Lewandowskiego. Główną inspiracja przy kreowaniu linii był grecki stadion Panathinaikos. 4FxRL9 to połączenie streetstyle’u i antycznych odniesień.
O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Motyw przewodni sportowego obiektu, znajduje swoje odzwierciedlenie w konstrukcji ubrań z kolekcji, a zwielokrotnione linie tworzące grafiki na wybranych modelach t-shirtów i bluz, nawiązują do projektu greckiego obiektu. Kolekcja, o charakterystyce sportstyle kontynuuje projektowe założenia linii 4FxRL9 – połączenia klasyki z futuryzmem.

Kluczowe modele takie jak bluzy i t-shirty powstały we współpracy z cenionym polskim artystą wizualnym, znanym w świecie designu – Filipem Popikiem, rozpoznawalnym pod pseudonimem „Rybskie”. Jego futurystyczny styl pełen elementów 3D znajduje odzwierciedlenie w kolekcji 4FXRL9, między innymi poprzez odświeżenie logotypu RL9 oraz w grafice nawiązującej do hasła kampanii „Inspired by past created for tomorrow”. Zaokrąglone krawędzie logotypu RL9 nawiązują do kształtu stadionu Panathinakos, dziewięcio – poziomowy szkic jest inspirowany dziewiątką na piłkarskiej koszulce napastnika, a stopniowane logo odnosi się do poziomów trybun greckiego obiektu. Projekty „Rybskie” nadają streetwear’owego charakteru kolekcji.

– Cieszę się, że wraz z marką 4F tworzymy kolekcje łączące sportowe formy i aktualne trendy. Najnowsza linia idealnie oddaje mój styl – modny design, miejski charakter i modele oversize. Co najważniejsze ubrania te są komfortowe i minimalistyczne – mówi Robert Lewandowski, Ambasador marki 4F.

W skład kolekcji wchodzą bawełniane dresowe komplety, spodnie, spodenki, bluzy oraz t-shirty o kroju oversize. Ubrania można dowolnie łączyć tworząc wygodne i minimalistyczne sety w stylu sportstyle. Linia zaprojektowana z myślą o mężczyznach, ma na tyle uniwersalny charakter, że elementy takie jak bluzy i t-shirty są także chętnie noszone przez kobiety. Uzupełnieniem kolekcji są lifestyl’owe snekears’y 4FxRL9 w nowej wersji kolorystycznej – głębokiej szarości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowsza kolekcja 4FxRL9 jest dostępna w wybranych salonach marki oraz na 4f.com.pl.

PS Wear. Care. Give a second chance. W 233 sklepach 4F pojawiły się pudełka do zbiórki ubrań

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń strategii 4F Change, którą spółka OTCF wdraża od stycznia 2022 roku. Klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się