TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wear. Care. Give a second chance. W 233 sklepach 4F pojawiły się pudełka do zbiórki ubrań

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń strategii 4F Change, którą spółka OTCF wdraża od stycznia tego roku. Od teraz klienci będą mogli oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Program prowadzony jest we współpracy z marką Ubrania do Oddania. Oddając ubrania klienc
O autorze
1 min czytania 2022-11-30

4F Change to strategia, w ramach której powstał program Wear_Fair. Pierwszym etapem programu było uruchomienie stref Wear_Fair z ubraniami z drugiego obiegu w dziesięciu sklepach 4F. Niecały rok później klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 12 strefach Wear_Fair oraz w 221 sklepach 4F, w których dostępne są specjalnie zaprojektowane pudełka do zbiórki. Łącznie, klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Każdy kilogram przekazanej odzieży to 1 zł zasilające konto Fundacji 4F Pomaga. Dodatkowo za każde 10 kg klienci dostaną 10% zniżki na ubrania marki 4F.

Gdy w styczniu tego roku wspólnie z Ubrania do Oddania zaczęliśmy sprzątać po sobie i po całej branży odzieżowej w Polsce, zbieranie niepotrzebnych ubrań rozpoczęliśmy od dużych miast. Dziś do tych 12 sklepów ze strefami Wear_Fair dochodzi 221 kolejnych miejsc, gdzie nasi klienci mogą oddać ubrania marki 4F i wszystkich innych marek. Ten jeden prosty krok daje naszym klientom możliwość posprzątania w swoich szafach i zadbania o środowisko – mówi Przemysław Feliga, ESG project manager OTCF S.A. 

Program Wear_Fair

Marka 4F rozpoczęła zmianę od siebie, biorąc odpowiedzialność za pełen cykl życia ubrań – od projektu, przez produkcję i dostawę, aż po zbiórkę niepotrzebnych ubrań od klientów i dawanie im drugiego życia. Wear_Fair obejmuje dwa rodzaje produktów.  Pierwszy to  nowe ubrania, które zawierają materiały pozyskane w sposób odpowiedziany, co zostało potwierdzone certyfikatami niezależnych instytucji certyfikujących lub licencjami. Ich szczegółowy skład jest podany na zawieszkach i na kartach produktów w sklepie internetowym. Druga grupa to ubrania wprowadzone do drugiego obiegu po tym, jak zostały odnowione (RENEWED), naprawione (REPAIRED), odzyskane (REVIVED) lub powstały z innych produktów: używanych i/lub niewykorzystanych (UPCYCLED). Ubrania z drugiego obiegu można kupić w 9 sklepach w 6 miastach – w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie i Wrocławiu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna lista punktów zbiórki ubrań i stref Wear_Fair dostępna jest w liście punktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing