4F Change to strategia, w ramach której powstał program Wear_Fair. Pierwszym etapem programu było uruchomienie stref Wear_Fair z ubraniami z drugiego obiegu w dziesięciu sklepach 4F. Niecały rok później klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 12 strefach Wear_Fair oraz w 221 sklepach 4F, w których dostępne są specjalnie zaprojektowane pudełka do zbiórki. Łącznie, klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Każdy kilogram przekazanej odzieży to 1 zł zasilające konto Fundacji 4F Pomaga. Dodatkowo za każde 10 kg klienci dostaną 10% zniżki na ubrania marki 4F.
Zobacz również
Gdy w styczniu tego roku wspólnie z Ubrania do Oddania zaczęliśmy sprzątać po sobie i po całej branży odzieżowej w Polsce, zbieranie niepotrzebnych ubrań rozpoczęliśmy od dużych miast. Dziś do tych 12 sklepów ze strefami Wear_Fair dochodzi 221 kolejnych miejsc, gdzie nasi klienci mogą oddać ubrania marki 4F i wszystkich innych marek. Ten jeden prosty krok daje naszym klientom możliwość posprzątania w swoich szafach i zadbania o środowisko – mówi Przemysław Feliga, ESG project manager OTCF S.A.
Program Wear_Fair
Marka 4F rozpoczęła zmianę od siebie, biorąc odpowiedzialność za pełen cykl życia ubrań – od projektu, przez produkcję i dostawę, aż po zbiórkę niepotrzebnych ubrań od klientów i dawanie im drugiego życia. Wear_Fair obejmuje dwa rodzaje produktów. Pierwszy to nowe ubrania, które zawierają materiały pozyskane w sposób odpowiedziany, co zostało potwierdzone certyfikatami niezależnych instytucji certyfikujących lub licencjami. Ich szczegółowy skład jest podany na zawieszkach i na kartach produktów w sklepie internetowym. Druga grupa to ubrania wprowadzone do drugiego obiegu po tym, jak zostały odnowione (RENEWED), naprawione (REPAIRED), odzyskane (REVIVED) lub powstały z innych produktów: używanych i/lub niewykorzystanych (UPCYCLED). Ubrania z drugiego obiegu można kupić w 9 sklepach w 6 miastach – w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie i Wrocławiu.
Pełna lista punktów zbiórki ubrań i stref Wear_Fair dostępna jest w liście punktów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing