Zakładając konto w aplikacji, goście restauracji uzyskują dostęp do atrakcyjnych ofert promocyjnych, dopasowanych do okazji wizyt. W niedalekiej przyszłości oferta dedykowana użytkownikom aplikacji Aperitif rozszerzona zostanie o równie ciekawe oferty, z których skorzystać będzie można w restauracjach sieci Chłopskie Jadło, a później w sieci WOOK i w pubie Bolek.
Zaletą programu „Aperitif pobudza apetyt”, dostępnego dzięki aplikacji, jest różnorodność dynamicznie zmieniających się specjalnych ofert. Wśród nich użytkownicy programu znajdą zarówno -30% zniżkę na dania Nowości Sphinxa, ale także szereg promocji na dania z menu głównego, dziecięcego czy też Wina i Alkohole.
Zobacz również
Promocyjne oferty dostępne w menu aplikacji dopasowane są do różnych okazji, takich jak spotkania z przyjaciółmi, rodziną, czy tylko we dwoje. Aplikacja ma też stałą sekcję rabatową dla studentów.
Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store pod hasłem wyszukiwania Aperitif. Uczestnikami programu „Aperitif pobudza apetyt” mogą zostać osoby, które ukończyły 18 lat oraz posiadają smartfon z systemem operacyjnym iOS 9 lub Android 4.1 lub nowszym. Aby przystąpić do programu, wystarczy pobrać aplikację na telefon i założyć konto. Dla osób niezarejestrowanych, aplikacja umożliwia dostęp jedynie do ograniczonej listy rabatów i promocji.
Po uruchomieniu aplikacji z widoku ekranu głównego należy przejść do sekcji „Twoje rabaty” i następnie z listy dostępnych ofert wybrać interesującą nas promocję. Aby pobrać kod rabatowy, należy kliknąć przycisk „Aktywuj rabat”. Pobrany kod podczas składania zamówienia należy przekazać kelnerowi. Jest on ważny przez 60 minut od momentu wygenerowania.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Aplikacja powstała z myślą o naszych gościach, którzy motywują nas do ciągłego rozwoju. Stale obserwujemy zmieniające się potrzeby i staramy się jak najlepiej na nie odpowiadać. Śledzimy także panujące na rynku trendy związane z mobilnością i przywiązaniem do smartfonów. Mamy nadzieję, że nowa propozycja pozwoli znaleźć odpowiednie oferty, gdy nasi goście ich potrzebują. Liczymy też, że zachęci ich do częstszych odwiedzin w restauracjach Sphinx oraz korzystania z rabatów i wielu innych dedykowanych promocji, jakie będziemy dla nich systematycznie przygotowywać – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.
Słuchaj podcastu NowyMarketing