Z okazji dnia prosecco, Campari w Anglii przygotowało akcję aperol-ivery, czyli bezpłatną dostawę pod wskazany adres 2 darmowych kieliszków Spritza osobom, które zostawią swoje dane na stronie www.aperolspritzsocials.com/aperolivery/.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja odbędzie się w dniach 13-15 sierpnia w Londynie, i 17-19 sierpnia w Manchesterze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Da Grasso: PizzaPatrol
W ramach akcji PizzaPatrol przedstawiciele firmy, korzystając z narzędzi do monitoringu internetu, wyszukiwali wpisy sugerujące, że ktoś ma ochotę na pizzę lub po prostu jest głodny i docierali do tych właśnie osób w jak najkrótszym czasie z pachnącą, ciepłą pizzą.
PS2
Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.
PS3
Szwedzka sieć meblowa od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i usługi do kraju, w którym je sprzedaje. Teraz, otwierając swój pierwszy sklep w Indiach, zadbała o transport dla tamtejszych klientów. Produkty IKEA będą rozwożone spersonalizowanymi rikszami, które mają napęd na energię słoneczną.