W ramach kampanii, na stronie https://publicisgroupe.pl/bomamylwiapetyt/, odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów:
- Lew Kreatywny,
- Lew Salonowy,
- Lew Zręczności,
- Lew Przedsiębiorczości,
- Lew Porządku,
- Lew Analityki.
Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.
Zobacz również
– Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej – mówi Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer w Publicis Groupe.
Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide, Starcom, Zenith i PMX, LiquidThread, Prodigious oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing