TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Apetyt na zmianę”: kampania employer brandingowa Publicis Groupe Polska

„Apetyt na zmianę”: kampania employer brandingowa Publicis Groupe Polska
Grupa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Działania komunikacyjne skierowane są do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2024-10-02

W ramach kampanii, na stronie https://publicisgroupe.pl/bomamylwiapetyt/, odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów:

  • Lew Kreatywny,
  • Lew Salonowy,
  • Lew Zręczności,
  • Lew Przedsiębiorczości,
  • Lew Porządku,
  • Lew Analityki.

Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.

– Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej – mówi Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer w Publicis Groupe.

Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide, Starcom, Zenith i PMX, LiquidThread, Prodigious oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing