Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Apetyt na zmianę”: kampania employer brandingowa Publicis Groupe Polska

„Apetyt na zmianę”: kampania employer brandingowa Publicis Groupe Polska
Grupa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Działania komunikacyjne skierowane są do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2024-10-02

W ramach kampanii, na stronie https://publicisgroupe.pl/bomamylwiapetyt/, odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów:

  • Lew Kreatywny,
  • Lew Salonowy,
  • Lew Zręczności,
  • Lew Przedsiębiorczości,
  • Lew Porządku,
  • Lew Analityki.

Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.

– Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej – mówi Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer w Publicis Groupe.

Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide, Starcom, Zenith i PMX, LiquidThread, Prodigious oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing