Aplikacja festiwalu Audioriver od Time For Friends

O autorze
2 min czytania 2021-08-11

Agencja marketingowa Time For Friends specjalizująca się w budowaniu komunikacji dla firm przy wykorzystaniu potencjału szeroko pojętej sceny muzycznej i kampanii lifestyle ugruntowała sobie także pozycję w świecie nowych technologii. Wychodząc od własnego produktu, jakim jest aplikacja Tango – intuicyjny agregat kulturalnych i eventowych treści – otworzyła możliwość technicznej współpracy z jednym z największych festiwali w Polsce – Audioriver.

 

Audioriver jest jednym z największych festiwali na polskiej scenie muzycznej, a najważniejszym jeśli chodzi o muzykę elektroniczną. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące fanów nie tylko z Polski, ale i całej Europy. Na czas imprezy Płock zamienia się w klubowe centrum Polski, a poza sezonem event „zabiera głos” w celu rozwoju branży muzycznej, organizując m.in. konferencje branżowe. Swoją markę płocki festiwal buduje od 15 lat zaskakując innowacyjnością w każdym kolejny roku. Dlatego też organizatorzy zwrócili się do agencji Time For Friends, aby w nowym sezonie dać swoim fanom jeszcze jedno narzędzie. 

– Stworzenie aplikacji dla festiwalu Audioriver było rozwojowym przedsięwzięciem dla naszego zespołu technologicznego. Opierając się o wypracowane narzędzia na bazie modułu aplikacji Tango Fanzone oraz biorąc pod uwagę potrzeby płockiego wydarzenia, zbudowaliśmy innowacyjny agregat treści dla odbiorcy, ułatwiający dotarcie do informacji i komunikację organizatora z festiwalowiczem – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, Prezes Zarządu i CEO Time For Friends.

– Znając rozwiązania agencji Time for Friends i aplikację Tango, a także ze względu na nasze nowoczesne spojrzenie na potencjał nowych technologii, zdecydowaliśmy się na współpracę w zakresie stworzenia dedykowanego narzędzia dla naszego festiwalu. Aplikacja Audioriver to konkurencyjna inicjatywa, zbudowana po to, aby zrzeszać społeczność festiwalu, a także przez cały rok dostarczać naszym fanom muzycznych treści, newsów i innych niezbędnych informacji na temat naszego wydarzenia. Aplikacja będzie również bezpośrednim kanałem komunikacji z naszymi uczestnikami – mówi Piotr Orlicz, organizator festiwalu Audioriver.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Takie wydarzenie wymagało agregatu festiwalowych treści, dlatego w tym roku wraz z organizatorami agencja zbudowała specjalne narzędzie porządkujące wszystkie elementy festiwalu. Aplikacja zawierała harmonogram imprezy, najważniejsze informacje, treści newsowe i ciekawostki agregowane z portali newsowych Rytmy.pl oraz Muno.pl.  Pełniła też funkcje marketingowe, ułatwiając dostęp do zakupu biletu czy sklepu z “merchem”. Tym samym stała się niezbędnym narzędziem podczas korzystania z atrakcji wydarzenia, a tym samym – przyjaznym i łatwo dostępnym przewodnikiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2021 roku festiwal Audioriver odbył się w zmienionej formie przenosząc centrum wydarzeń do płockiego parku przy ul. Mostowej. Bilety sprzedawane były zgodnie z aktualnym reżimem sanitarnym. Wydarzenie poza występami artystów z Polski i zagranicy, było wzbogacone o panele dyskusyjne i spotkania z przedstawicielami sceny muzycznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się