Przewrotny spot zachęcający słuchaczy do zrobienia zakupów w aplikacji emitowany jest m.in. w takich warszawskich stacjach jak Eska Rock, RMF Maxxx, Kampus czy Rock Radio.
Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br. będą oni mogli zaoszczędzić nawet 200 zł – zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 kolejnych zamówień.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ułatwienia dla dbających o formę
Od połowy kwietnia rusza z kolei kampania adresowana do osób dbających o formę. Klienci kilkudziesięciu siłowni Zdrowit i Calypso w Warszawie podczas treningów trafią na zabawne wlepki zachęcające do szybkiego zakupu najbardziej potrzebnych w danym momencie produktów: „Zabrakło energii? Jush dowiezie zakupy nawet w 15 minut!”, „Zostało ostatnie 15 minut treningu? Zamów zakupy na Jush”. Wlepki o atrakcyjnych kolorach i przyciągających wzrok grafikach prezentują zarówno owoce, jak i zdrowe przekąski.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jush umila wiosenne aktywności
Co więcej, do zamówień, w których znajdzie się minimum 10 produktów, Jush dorzuci niespodziankę – wyjątkową i kolorową płócienną torbę z grafikami, które mogliśmy zobaczyć na specjalnym muralu przygotowanym przez Lite e-Commerce. Ich autorem jest LisKula – Alek Morawski. Jest to akcja limitowana, a torby będą rozdawane do wyczerpania zapasów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja promocyjna „Zgarnij nawet 200 zł” obowiązuje od 01.04.2022 r. do 31.05.2022 r. Regulamin i szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.