Nad pomysłem pracowano wspólnie z firmami Havas Engage Warsaw i Starcom, a partnerami aktywności są magazyn Aktivist i radio RMF FM.
W ramach aplikacji można udostępnić wydarzenie, zaprosić na nie znajomych, zameldować się na Foursquare lub wysłać mail z informacją o wydarzeniu.
Zobacz również
Dzięki aplikacji można posłuchać jednej z trzech tematycznych stacji radiowych: RMF Nestea Black Good Feeling – z pogodną, optymistyczną i najbardziej przebojową muzyką, RMF Nestea Green Chill – z muzyką dobrą dla relaksu i odprężenia oraz RMF Nestea Light Fit – z dynamiczną muzyką idealną do uprawiania sportu. Playlisty odpowiadają charakterowi każdego z produktów z portfolio Nestea.
Przy tworzeniu aplikacji wyszliśmy z potrzeby, która pojawia się u wielu z nas – „Jak zagospodarować wolne popołudnie w mieście?” – to pytanie często stawiamy sobie wracając z pracy lub będąc na weekendowych zakupach. Dzięki aplikacji mobilnej Nestea możemy zorientować się w możliwościach zawsze, gdy nie mamy dostępu do komputera. – mówi Mikołaj Machowczyk, Head of Mobile w K2. – Wiemy już, że aplikacja została bardzo ciepło przyjęta przez użytkowników. Już po dwóch tygodniach od uruchomienia aplikacja na iPhone wspięła się na #1 w kategorii Entertainment w Apple App Store.
Aplikacja dostępna jest na stronie www.nestea.pl oraz stronie mobilnej: http://m.poczatekczegosniezwyklego.pl/ lub bezpośrednio spod poniższych linków: iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/nestea.-poczatek-czegos-niezwyk/id649811122?l=pl&ls=1&mt=8 i Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cocacola.nestea
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aplikacja mobilna będzie wsparta samplingiem zorganizowanym przez Havas Engage Warsaw. Każdy sampel rozdawany przez hostessy posiada krawatkę z QR kodem do strony mobilnej z aplikacją: http://m.poczatekczegosniezwyklego.pl/. Hostessy demonstrują również działanie aplikacji na iPadach. Aplikacja jest dodatkowo wspierana kampanią mobilną i displayową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania prowadzone są również za pośrednictwem strony przygotowanej wspólnie z radiem RMF: http://www.rmfon.pl/nestea, na której znaleźć można wakacyjne aktywacje i konkursy.