– To najbardziej przełomowa zakupowa aplikacja mobilna, jaka kiedykolwiek powstała w Polsce. To pierwszy rodzimy produkt, który w pełni wykorzystuje możliwości tabletów – mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl.
Innowacyjna aplikacja trafia na szybko rosnący rynek. W pierwszej połowie tego roku w Polsce sprzedano ponad 130 tys. tabletów. To o 10 tys. więcej niż w całym 2011 r. Do końca grudnia, dzięki spadającym cenom (najtańsze tablety kosztują już 300-600 zł) i sezonowi świątecznych zakupów, zostanie najpewniej przekroczona bariera 300 tys. sztuk. – Niemal 100% tabletów sprzedawanych w Polsce to nadal urządzenia z systemami Google Android lub Apple iOS. Właśnie na te platformy przeznaczony jest Nokaut 24. Stworzyliśmy także wersję aplikacji przeznaczoną na urządzenia z najnowszym systemem operacyjnym Microsoftu, Windows 8 – mówi Tomasz Maj, E-commerce Director Grupy Nokaut i szef grupy projektowej aplikacji.
Zobacz również
W czasie gdy użytkownik dyskutuje na Facebooku o potencjalnym zakupie, oferta w Nokaut 24 czeka, zapamiętana „na później”. Innowacyjne funkcjonalności można zobaczyć w akcji na specjalnej stronie www.nokaut24.pl, uruchomionej z okazji premiery aplikacji. Właściciele tabletów są niezwykle ważną grupą klientów porównywarki Nokaut.pl. Tylko w okresie od marca do września 2012 r. liczba użytkowników korzystających z niej poprzez tablety wzrosła o ponad 100%.
Nokaut 24 jest kolejną po Nokaut Skaner (aplikacji dla smartfonów) aplikacją Grupy dedykowaną użytkownikom urządzeń mobilnych. Premiera programu przygotowanego specjalnie z myślą o użytkownikach tabletów to tylko początek fali innowacji. Jak zapowiada Adaszewski, Nokaut 24 to kolejny krok w kierunku przekształcenia porównywarki cen w platformę handlową.
Aplikacja „Nokaut 24” dostępna jest w:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- App Store: bit.ly/RTZznG
- Google Play: bit.ly/SVB0EH
- Sklep Windows: bit.ly/W5ST9b
- Landing page Nokaut 24: www.nokaut24.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing