Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Aplikacja Nokaut24 na tablety

Nokaut 24 na tablety to nowa jakość na polskim rynku aplikacji zakupowych. Uwodzi nie tylko piękną formą prezentacji produktów, możliwością ich obejrzenia z bliska, ale także profilowaniem ofert według płci użytkownika czy integracją z serwisami społecznościowymi.
O autorze
1 min czytania 2012-11-19

– To najbardziej przełomowa zakupowa aplikacja mobilna, jaka kiedykolwiek powstała w Polsce. To pierwszy rodzimy produkt, który w pełni wykorzystuje możliwości tabletów – mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl.

Innowacyjna aplikacja trafia na szybko rosnący rynek. W pierwszej połowie tego roku w Polsce sprzedano ponad 130 tys. tabletów. To o 10 tys. więcej niż w całym 2011 r. Do końca grudnia, dzięki spadającym cenom (najtańsze tablety kosztują już 300-600 zł) i sezonowi świątecznych zakupów, zostanie najpewniej przekroczona bariera 300 tys. sztuk. – Niemal 100% tabletów sprzedawanych w Polsce to nadal urządzenia z systemami Google Android lub Apple iOS. Właśnie na te platformy przeznaczony jest Nokaut 24. Stworzyliśmy także wersję aplikacji przeznaczoną na urządzenia z najnowszym systemem operacyjnym Microsoftu, Windows 8 – mówi Tomasz Maj, E-commerce Director Grupy Nokaut i szef grupy projektowej aplikacji.

W czasie gdy użytkownik dyskutuje na Facebooku o potencjalnym zakupie, oferta w Nokaut 24 czeka, zapamiętana „na później”. Innowacyjne funkcjonalności można zobaczyć w akcji na specjalnej stronie www.nokaut24.pl, uruchomionej z okazji premiery aplikacji. Właściciele tabletów są niezwykle ważną grupą klientów porównywarki Nokaut.pl. Tylko w okresie od marca do września 2012 r. liczba użytkowników korzystających z niej poprzez tablety wzrosła o ponad 100%.

Nokaut 24 jest kolejną po Nokaut Skaner (aplikacji dla smartfonów) aplikacją Grupy dedykowaną użytkownikom urządzeń mobilnych. Premiera programu przygotowanego specjalnie z myślą o użytkownikach tabletów to tylko początek fali innowacji. Jak zapowiada Adaszewski, Nokaut 24 to kolejny krok w kierunku przekształcenia porównywarki cen w platformę handlową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja „Nokaut 24” dostępna jest w:

  • App Store: bit.ly/RTZznG
  • Google Play: bit.ly/SVB0EH
  • Sklep Windows: bit.ly/W5ST9b
  • Landing page Nokaut 24: www.nokaut24.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing