TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aplikacja POLOmarket wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Mobilna aplikacja sieci POLOmarket otrzymała wyróżnienie w kategorii „Best adaptation to new digital reality”. Jury doceniło rekordowo krótkie wdrożenie modułu Click&Collect, trwające zaledwie 4 tygodnie i będące odpowiedzią sieci na wyzwania związane z pandemią COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

E-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Laureatami konkursu są największe i najbardziej rozpoznawalne projekty e-commerce w Polsce. Kategoria „Best adaptation to new digital reality” była nową kategorią, a nominowane były projekty, które pozytywnie wpłynęły na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii.

POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 r. uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej stanowiącej ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych,  mrożonych oraz regionalnych,  z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci.  Sieć kontynuuje rozwój aplikacji i e-commerce. Po uruchomieniu jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersja e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.

– Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwiła naszym Klientom dokonywanie bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.

Poza modułem Click&Collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i  katalogów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj