“SALESmanago Marketing Automation zasługuję na pochwałę za przełamanie amerykańskiej dominacji. Oprogramowanie polskiej produkcji otrzymało uznanie za szeroki zakres możliwości, które wykraczają poza zwykłą automatyzację marketingu, włączając w wachlarz funkcjonalności CRM, email marketing i wiele więcej. Rozwiązania oferowane przez silnego konkurenta Hubspot odchodzą z brązowym medalem.”, mówi James Thornton, Content Editor w GetApp.
SaaS Summer Games zostały stworzone, by wyłowić najpopularniejsze oprogramowanie wśród firm przodujących na międzynarodowym rynku. Zasady są proste: warunkiem zakwalifikowania się do SaaS Games jest pozycja lidera kategorii w rankingu GetApp, platformie należącej do Gartnera, największej na świecie firmy analitycznej w obszarze nowych technologii. Medale są przyznawane w oparciu o średnią z opinii użytkowników na portalu GetApp. W wypadku kiedy dwie firmy zremisują w rankingu użytkowników, wygrywa ta z większą liczbą recenzji.
Zobacz również
Konkurs daje również wgląd w to, jakie państwa wypuszczają najpopularniejsze aplikacje oferujące rozwiązania w chmurze dla biznesu, rozpatrując jedynie liderów poszczególnych kategorii rankingów GetApp. W bieżącej edycji Polska uplasowała się na pierwszym miejscu, prześcigając Niemcy, Irlandię czy Wielką Brytanię. Wyniki wskazują na dynamiczny rozwój i znaczący wpływ Polski na światowym rynku technologii.
Dziękujemy użytkownikom korzystającym z SALESmanago, którzy zarekomendowali nas jako aplikację najlepiej odpowiadającą na potrzeby firm. To dla nas bardzo ważna informacja zwrotna, która świadczy o intuicyjności i efektywności dostarczanych przez nas rozwiązań. Wciąż udoskonalamy system i dążymy do złota!
SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 5000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Według Datanyze SALESmanago zajmuje 6. miejsce na świecie wśród systemów Marketing Automation, zaś Venturebeat Insights uznaje platformę za lidera automatyzacji marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw sektora B2C. Główna siedziba SALESmanago znajduje się w Krakowie. Firma zatrudnia dzisiaj prawie 200 osób i posiada również biura i spółki w Nowym Jorku, Londynie i Bangalore. W ostatnim czasie pozyskała finansowanie wysokości 25 mln zł od 3TS Capital Partners, funduszu, który zarządza środkami m. in. Cisco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing