Appbooster – promocja aplikacji mobilnych od adrino

Coraz szybszy rozwój branży mobilnej powoduje wzrost konkurencji zarówno wśród reklamodawców, jak i twórców mobilnego oprogramowania. Codziennie w appmarketach pojawia się kilka tysięcy nowych aplikacji. Dlatego tak ważna jest pozycja aplikacji w sklepie uzależniona od ilości pobrań.
O autorze
0 min czytania 2015-09-16

Adrino, korzystając ze swojej wiedzy na temat rynku mobile, postanawia wyjść naprzeciw oczekiwaniom deweloperów.

Appbooster to narzędzie do kompleksowej obsługi marketingowej aplikacji. Co ważne, działania appboostera rozliczane są wyłącznie za efekt (model CPD, CPI – koszt za pobranie aplikacji). Efekty kampanii są dokładnie monitorowane dzięki implementacji kodu SDK w promowaną aplikację.

„Uruchomienie appboostera pozwoli nam jeszcze lepiej realizować potrzeby twórców aplikacji, których chcemy wspierać kompleksowo. Do oferowanego w modelu freemium adserwera dołączyliśmy możliwość promocji aplikacji z pomocą naszej sieci. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wiemy, że przydatna aplikacja często ginie w tłumie z powodu braku odpowiedniej promocji – podkreśla Grzegorz Chyliński, CEO adrino.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj