Appetita aktywna w formatach kulinarnych Polsatu i TVN-u

Marka przypraw z portfolio firmy Colian rusza z wiosenną kampanią promocyjną w formie lokowania produktu oraz sponsoringu w programach kulinarnych Top Chef oraz Masterchef Junior.
O autorze
0 min czytania 2016-02-17

Appetita pojawi się w debiutującym na antenie TVN-u formacie Masterchef Junior. Przyprawy znajdą się w spiżarni młodych kucharzy. Dodatkowo – działania product placementowe w tym formacie zostaną wzmocnione billboardami sponsorskimi.

Marka kontynuować będzie także wieloletnią współpracę z Polsatem przy formacie Top Chef, która obejmuje lokowanie produktu.

Realizacją kampanii sponsoringowej i product placementowej zajmuje się Mediabrands Studios, komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania reklamowe w ramach grupy IPG Mediabrands (domy mediowe UM, Initiative, BPN i U2Media).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj