Appetita pojawi się w debiutującym na antenie TVN-u formacie Masterchef Junior. Przyprawy znajdą się w spiżarni młodych kucharzy. Dodatkowo – działania product placementowe w tym formacie zostaną wzmocnione billboardami sponsorskimi.
Marka kontynuować będzie także wieloletnią współpracę z Polsatem przy formacie Top Chef, która obejmuje lokowanie produktu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Realizacją kampanii sponsoringowej i product placementowej zajmuje się Mediabrands Studios, komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania reklamowe w ramach grupy IPG Mediabrands (domy mediowe UM, Initiative, BPN i U2Media).