Mity na temat polskiej wołowiny chcą obalić twórcy projektu Weź się za wołowinę, którego partnerem została marka Appetia.
Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów w zakresie jej jakości, ras hodowanych, walorów smakowych mięsa oraz możliwości jego wykorzystania. Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku 25+, interesujących się kuchnią, szukających inspiracji oraz nowych smaków w codziennym gotowaniu. Kampania finansowana jest z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Zobacz również
W ramach programu zorganizowano ogólnopolski konkurs skierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Do udziału w projekcie mogą się zgłosić restauracje z całego kraju. Te, które zajmą dwa pierwsze miejsca w konkursie otrzymają roczny zapas przypraw Appetita, natomiast konsumenci w dedykowanym im plebiscycie mają możliwość wygrać aromatyczne zestawy produktów marki. Oba konkursy potrwają do listopada.
Patronat merytoryczny nad kampanią sprawują uznani Chefowie Kuchni: Adam Chrząstowski – współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a Ed Red i ambasador marki Appetita oraz Darek Kuźniak – finalista programu Top Chef. Eksperci edukują konsumentów w zakresie wszechstronności wykorzystania mięsa i jego wartości odżywczych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive oraz Nevada & Bloom.
Strona internetowa konkursu. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fanpage konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing