W maju br. Pepsi poinformowało o zakończeniu sponsorowania muzycznych pokazów na Super Bowl. Tym samym show z 2022 roku z udziałem Kendricka Lamara, Dr. Dre, Snoop Dogga, Mary J. Blige i Eminema zakończyło wieloletnią tradycję słynnego „Pepsi Super Bowl Halftime Shows”. NFL podaje, że wielki koncert obejrzało wówczas ponad 120 milionów widzów.
Po 10 latach współpracy z NFL, miejsce Pepsi zajmie Apple Music. Pierwszy pokaz muzyczny sponsorowany przez platformę strumieniowego przesyłania muzyki zobaczymy podczas Super Bowl LVII, które odbędzie się w niedzielę, 12 lutego 2023 roku.
Zobacz również
Z dumą witamy Apple Music w rodzinie NFL jako naszego nowego partnera w kultowym pokazie Super Bowl Halftime Show. Nie mogliśmy sobie wyobrazić bardziej odpowiedniego partnera do wsparcia najchętniej oglądanego występu muzycznego na świecie. Apple Music to usługa, która bawi, inspiruje i motywuje miliony ludzi poprzez połączenie muzyki i technologii – powiedziała Nana-Yaw Asamoah, wiceprezes ds. strategii partnerskiej NFL.
Oficjalne informacje o nowej współpracy Apple Music ogłosiło na swoim Twitterze, dodając krótko „Do zobaczenia w lutym”.
See you in February. #SBLVII pic.twitter.com/XhaaYnvuk0 — Apple Music (@AppleMusic) September 23, 2022
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na razie strony nie ujawniły warunków umowy. Gigant technologiczny zapowiada jednak, że współpraca ma być długofalowa, a więc potrwa co najmniej kilka lat.
Sponsor potwierdził informacje o tym, że główną gwiazdą kolejnego muzycznego show będzie Rihanna. Apple Music zapowiada, że kolejne szczegóły dotyczące nadchodzącego wydarzenia pojawią się w najbliższych miesiącach na TikToku, Instagramie i Twitterze marki.
PS
Super Bowl to nie tylko sport, ale także prawdziwe święto reklamy, którego co roku wyczekują marketerzy z całego świata. Przypomnijmy, jakie marki w tym roku podpisały rekordowe kontrakty i zaprezentowały swoje spoty podczas 56. finału Super Bowl.