Ujęcia w reklamie są piękne. Bez zbędnej przesady, bez nadęcia, czysta miłość i dobra jakość, bo przecież o nią chodzi „nadgryzionemu jabłku”. Poniższe wideo, jak i pozostałe filmiki kampanii „First dance” zostały nagrane przy użyciu kamery z najnowszego modelu marki.
Na kanale marki można znaleźć krótkie filmiki każdej pary.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Absolut jest jedną z marek, które otwarcie działają na rzecz homoseksualistów. Przy jednej kampanii marka współpracowała z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ i poprosiła społeczność o przedstawienie mocy miłości przez zjednoczenie w pocałunku, by później obrandować je znakiem marki.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Jednym z elementów kampanii jest spot pod hasłem „Equal love”, w którym pokazano pary, a także ludzi różnych ras i narodowości, którzy dzielą się namiętnymi pocałunkami. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość nie dba o kolor skóry, płeć, nie potrzebuje schematów i nie zna granic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niezależnie od tego, skąd pochodzimy, jakiego wyznania jesteśmy i co nas interesuje, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami. Levis w jednej ze swoich reklam celebruje indywidualność, podkreślając, że jest marką, która nie dzieli, a łączy ludzi.