Niedawna premiera modelu iPhone 13 nie zniechęciła marki do tego, aby zatrzymać się i oddać hołd osobie, która do dziś kojarzona jest z marką Apple. Gigant technologiczny przekształcił swoją stronę główną – na której zwykle znajdują się zdjęcia produktowe z możliwością zakupu – w stronę upamiętniającą Steve’a Jobsa, który bez wątpienia był siłą napędową brandu i zaprowadził go do miejsca, w którym znajduje się dzisiaj.
Utrzymana w czarno-białej kolorystyce strona upamiętniająca Jobsa otwiera się krótkim filmem „opowiedzianym” przez samego bohatera. W tej zwięzłej produkcji usłyszymy też kilka poruszających cytatów.
Zobacz również
Na stronie głównej znalazło się również wzruszające oświadczenie rodziny Jobsa, w którym mówią, że jego „dary” nadal z nimi mieszkają.
– Każdy z nas znalazł własną drogę do pocieszenia po tej stracie, ale wszyscy razem spotkaliśmy się w pięknym miejscu – miejscu miłości do Steve’a i tego, czego nas nauczył. A nauczył nas otwartości na piękno świata, ciekawości na nowe pomysły, które mogą kryć się tuż za rogiem, a także pokory pojawiającej się w umyśle każdego początkującego – pisze jego rodzina.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wideo udostępnił na swoich kanałach społecznościowych również sam dyrektor generalny Tim Cook. Całość można obejrzeć na YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jak Steve Jobs budował kapitał Apple? W pewnym uproszczeniu kapitał marki odpowiada za to, co marka znaczy dla konsumentów. Pozytywny kapitał marki wynika z wysokiego poziomu świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku. Prowadzi on do osiągania wyższych przychodów i wyższych zysków, buduje też odporność na działania konkurencji.