Apple zmienia design swojej strony internetowej z okazji 10. rocznicy śmierci Steve’a Jobsa

Apple zmienia design swojej strony internetowej z okazji 10. rocznicy śmierci Steve’a Jobsa
Mimo że emocje po premierze najnowszych modeli iPhonów jeszcze nie opadły, Apple na chwile wstrzymało się od promowania swojej oferty. Wszystko po to, aby oddać hołd współzałożycielowi firmy, czyli Steve'owi Jobsowi, który zmarł 5 października 2011 roku.
O autorze
1 min czytania 2021-10-06

Niedawna premiera modelu iPhone 13 nie zniechęciła marki do tego, aby zatrzymać się i oddać hołd osobie, która do dziś kojarzona jest z marką Apple. Gigant technologiczny przekształcił swoją stronę główną – na której zwykle znajdują się zdjęcia produktowe z możliwością zakupu – w stronę upamiętniającą Steve’a Jobsa, który bez wątpienia był siłą napędową brandu i zaprowadził go do miejsca, w którym znajduje się dzisiaj.

Utrzymana w czarno-białej kolorystyce strona upamiętniająca Jobsa otwiera się krótkim filmem „opowiedzianym” przez samego bohatera. W tej zwięzłej produkcji usłyszymy też kilka poruszających cytatów.

Na stronie głównej znalazło się również wzruszające oświadczenie rodziny Jobsa, w którym mówią, że jego „dary” nadal z nimi mieszkają.

– Każdy z nas znalazł własną drogę do pocieszenia po tej stracie, ale wszyscy razem spotkaliśmy się w pięknym miejscu – miejscu miłości do Steve’a i tego, czego nas nauczył. A nauczył nas otwartości na piękno świata, ciekawości na nowe pomysły, które mogą kryć się tuż za rogiem, a także pokory pojawiającej się w umyśle każdego początkującego – pisze jego rodzina.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wideo udostępnił na swoich kanałach społecznościowych również sam dyrektor generalny Tim Cook. Całość można obejrzeć na YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak Steve Jobs budował kapitał Apple? W pewnym uproszczeniu kapitał marki odpowiada za to, co marka znaczy dla konsumentów. Pozytywny kapitał marki wynika z wysokiego poziomu świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku. Prowadzi on do osiągania wyższych przychodów i wyższych zysków, buduje też odporność na działania konkurencji.