Sieć McDonald’s ruszyła z nowym programem zatytułowanym „Apply Through”, w ramach którego do rekrutacji potencjalnych pracowników firma wykorzystuje pracę asystentów głosowych Google Assistant i Alexy Amazona.
Rekrutacja przez system będzie jedynie pierwszą częścią całego procesu – kandydat ubiegający się o pracę w lokalu sieci McDonald’s będzie musiał odpowiedzieć na kilka pytań zadanych przez asystenta głosowego, a następnie wypełnić specjalny formularz, który otrzyma SMS’em.
Zobacz również
Jak tłumaczą przedstawiciele sieci McDonald’s, automatyzacja procesu rekrutacji jest sposobem na dotarcie do młodych ludzi, którzy poszukują pracy na niższym szczeblu.
Co ciekawe, już dwa lata temu marka realizowała podobny program – rekrutowała kandydatów do pracy za pomocą aplikacji Snapchat.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR).