Arc Worldwide to agencja z portfolio Grupy Publicis, specjalizująca się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store oraz organizacja promocji. Kompetencje w obrębie Grupy Publicis w Polsce dają możliwość stworzenia najlepszej tego typu organizacji w tej części Europy, dlatego też siedziba Arc Central Europe będzie mieścić się w Warszawie.
„Arc Central Europe wprowadza w życie filozofię grupy Publicis polegającą na łączeniu kompetencji wszystkich agencji na rynku w taki sposób aby dostarczać naszym Klientom kompleksowe, dostosowane indywidualnie rozwiązania, które odpowiadać będą ich biznesowym wyzwaniom” – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman Grupy Publicis Communication.
Zobacz również
Arc powstanie na bazie agencji G7, która zostanie rebrandowana. Nowa agencja rozszerzy dotychczasową ofertę komunikacyjną spółek Grupy Publicis, korzystając z sieciowych zasobów globalnych oraz polskiego know how w zakresie eCommerce agencji Saatchi &Saatchi / Interactive Solutions oraz BTL agencji G7. Dyrektorem zarządzającym Arc Central Europe został Błażej Soniewicki, dyrektorem strategii Tomek Waligóra, wcześniej związani z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, szefem działu design Piotr Zalewski, wywodzący się z agencji Publicis.
“Bycie częścią Arc Worldwide daje nam dostęp do globalnej ekspertyzy shopper marketingu oraz narzędzi umożliwiających planowanie i egzekucję skutecznych aktywacji w tej dziedzinie, takich jak choćby Shopper Back wypracowany wspólnie z P&G, czy Shopper Scope pozwalający precyzyjnie określić insighty na etapie ścieżki zakupowej. Dodatkowo klienci Arc mają dostęp do tworzonego globalnie Retail Lab, śledzącego i zbierającego najnowsze trendy i technologie w przestrzeni sklepowej.” – mówi Błażej Soniewicki, dyrektor zarządzający Arc Central Europe.
Centralna siedziba Arc Worldwide, będąca częścią Leo Burnett Worldwide, znajduje się w Chicago. Agencja koncentruje się na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży, dzięki temu Arc tworzy innowacyjne i kreatywne rozwiązania shopperowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Cieszę się, że Arc rozpoczyna swoją działalność w Polsce i staje się częścią naszej rozwijającej się globalnej sieci. Polska to dynamiczny i bardzo konkurencyjny rynek z ogromnymi perspektywami” – mówi Bob Raidt, CEO Arc Worldwide – „Jestem przekonany, że klienci Arc wiele zyskają dzięki naszemu globalnemu doświadczeniu w dziedzinie shopper marketingu.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Arc Worldwide zatrudnia ponad 1000 pracowników, agencja jest obecna w 36 krajach. Arc niedawno otworzyło biuro w Sao Paulo, a w planach jest otwieranie kolejnych oddziałów na świecie. Arc ma szerokie porfolio marek w tym Coca-Cola, Fiat, Adidas, Samsung, Microsoft, McDonald’s i P&G.