Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy”

Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy”
Siemens wraz z Fundacją Niezła Sztuka zapraszają do udziału w akcji pod hasłem „Unleash Creativity". Jej celem jest propagowanie sztuki i zwyczaju picia kawy bez konieczności wychodzenia z domu.
O autorze
2 min czytania 2024-01-29

Marka Siemens wraz z Fundacją Niezła Sztuka zapraszają do wspólnego odkrywania sztuki przy filiżance aromatycznej kawy. W tym celu powstała seria pt. „Arcydzieło do kawy”. To cykl esejów poświęconych malarstwu i publikowanych na portalu NiezlaSztuka.net.

fot. www.niezlasztuka.net

Poza cyklem artykułów publikowanych na stronie Fundacji, teksty stworzone przez markę Siemens i Niezłą Sztukę będzie można zobaczyć również w mediach społecznościowych. Wśród omawianych dzieł sztuki znajdzie się m.in. „Kawa” Pierra Bonnarda, „Mleczarka” Johannesa Vermeera, „Śniadanie na trawie” Édouarda Maneta, „Taras kawiarni w nocy” Vincenta van Gogha oraz „Poranne słońce” Edwarda Hoppera. Każdy obraz można podziwiać i poznać bliżej bez konieczności wstawania z kanapy, korzystając ze specjalnie przygotowanej bazy online.

– Bardzo się cieszymy, że są takie marki, które wspierają nas w działaniach edukacyjnych. Planujemy artykuły o dziełach z muzeów z całego świata. Często za znanym obrazem kryje się niesamowita historia artysty lub okoliczności powstania dzieła. Będziemy razem odkrywać nowe oblicze sztuki przy dobrej kawie! – komentują Dana Tomczyk-Dołgij i Joanna Majewska, założycielki Niezłej Sztuki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezła Sztuka, czyli muzeum w domu

– Podróż po dziełach sztuki z filiżanką kawy dowolnego z zakątka świata – a to wszystko bez wychodzenia domu, bo aromatyczny napój można przyrządzić z automatycznymi ekspresami marki Siemens. Oto inspirujący pomysł na poranek czy popołudniową chwilę wytchnienia. Odkrywanie poszerza horyzonty: te smakowe, kulturalne i podróżnicze. Siemens wraz z Niezłą Sztuką oferują zaś wszystkie te doznania w pakiecie — mówi Justyna Sobieraj, Kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w BSH.

fot. www.niezlasztuka.net

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I rzeczywiście — wystarczy kilka kliknięć, aby przenieść się do jednego z największych światowych muzeów. Jak czytamy na stronie: misją Fundacji Niezła Sztuka jest postępowanie zgodnie z zasadą, według której sztuka jest dla każdego — od amatora do konesera. I rzeczywiście: wśród projektów Fundacji można znaleźć m.in. takie działania, jak „Muzeum w Liceum”, czyli zajęcia dla licealistów poświęcone sztuce, czy „Muzeana”, będąca wirtualnym przeglądem dzieł sztuki z najważniejszych muzeów w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca z Fundacją Niezła Sztuka jest elementem szerokiej kampanii produktowej dla ekspresów do kawy marki Siemens.

Zdjęcie główne: Freepik

PS Google łączy sztukę i AI w aplikacji Art Selfie 2

Przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji, Google zaprasza do świata sztuki. Wszystko dzięki narzędziu Art Selfie 2 dostępnym w Google Arts & Culture.

PS2 Rozmowy Advalue Engaged: O co chodzi młodym twórcom?

Na koniec cyklu „Rozmowy Advalue Engaged”, który został poświęcony wywiadom z kobietami zaangażowanymi w aktualne problemy i tematy społeczne – oddajemy głos artystce z pokolenia Zet – Julii Woronowicz. Malarka, rzeźbiarka, ilustratorka i piosenkarka, która odkrywa dla nas na nowo zapomniane rytuały, odsłania wciąż istniejące stereotypy i schematy myślenia patriarchalnego.