Arena Media dla Easy Payment Services OOD

Agencja Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Easy Payment Services OOD i startuje z kampanią promującą AXI CARD. Kampania będzie realizowana w TV oraz kanałach digital.
O autorze
1 min czytania 2022-06-06

W przetargu firmy Easy Payment Services, wzięły udział cztery domy mediowe. Zwyciężyła Arena Media, należąca do Havas Media Group, która z początkiem maja rozpoczęła obsługę mediową EPS.

AXI Card jest międzynarodową kartą płatniczą Mastercard z odnawialnym limitem kredytowym wynoszący nawet 6000 zł (dla nowych klientów 4000 zł). Wyróżnia ją wysoka dostępność, gdyż wymagane do jej uzyskania formalności są naprawdę minimalne: wystarczy wypełnić wniosek online na stronie www.axi-card.pl. AXI Card oferuje darmowe wypłaty z bankomatów w Europie i w Polsce, a kiedy nie korzysta się z karty, nie generuje ona żadnych dodatkowych opłat. Od 6 czerwca startujemy ze spotem reklamowym, którego bohaterem jest Dżin – AXI. Jest to bardzo ciekawa postać, która przedstawia wszystkie najważniejsze zalety naszej karty. Kampania ma na celu podniesienie świadomości marki i produktu. Wierzymy, że nasza reklama zwróci uwagę na nowoczesne, pozabankowe produkty finansowe, dostępne dla osób o słabszej zdolności i historii kredytowej, oferowane w cenach kilkukrotnie niższych niż pożyczki krótkoterminowe – komentuje Marcin Szporka – dyrektor marketingu i sprzedaży z Easy Payment Services OOD.  

W ramach nawiązanej współpracy dziś wystartowała pierwsza kampania promująca AXI CARD – kartę z limitem kredytowym, wydawaną przez pozabankową instytucję finansową. Główne cele kampanii to nie tylko zbudowanie świadomości produktu i marki wśród konsumentów, ale również cele marketingowe m.in. zwiększenie konwersji z ruchu w sklepie na złożone wnioski i podpisane umowy czy zwiększenie udziału w rynku pozabankowych produktów finansowych (karty, pożyczki krótkoterminowe i ratalne).

Kampania będzie prowadzona w TV oraz w kanałach digital. Za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów odpowiada Arena Media (Havas Media Group), za koncept kreatywny odpowiada agencja Ludojady, za produkcję – FilmVision, a reżyserem spotu reklamowego jest Adrian Chudek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj