W ramach akcji, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi.
Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych fundacji, czyli wszystkich pacjentów na całym świecie potrzebujących przeszczepienia szpiku lub komórek macierzystych. Zespół Ecselis, czyli agencji performance marketingu w HMG wraz z domem mediowym Arena Media, zaplanował specjalną kampanię promującą ideę poszukiwania bliźniaka genetycznego. Akcja promująca misję fundacji polega na stworzeniu przez firmę Many Mornings dedykowanej linii skarpet, przedstawiającej na jednej skarpecie: kreskówkową postać lekarza, czerwone krwinki i kod genetyczny, a na drugiej: kombinację kodu genetycznego wraz z czerwonymi krwinkami.
Zobacz również
Many Mornings w trakcie akcji będzie wspierać DKMS poprzez przekazanie 25 proc. ze sprzedaży tej linii skarpet na rzecz Fundacji oraz propagowanie akcji rejestracyjnej do bazy dawców szpiku. Materiały promujące akcje zostały przygotowane we współpracy z dwoma blogerkami, Siostrami ADiHD.