Arena Media, jeden z trzech niezależnych domów mediowych w Havas Media Group, zwyciężyła w przetargu na całościową obsługę mediową marek z portfolio firmy Dr. Oetker. Dotychczas, przez ponad 20 lat, obsługę mediów prowadziło Media Direction OMD. Zespół Arena Media, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać Klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii offline i od II kw. 2020 także online. Dotychczasowe kampanie reklamowe Dr. Oetkera dla takich brandów jak: Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, Ze Świata Natury, Babeczki czy Kopiec Kreta na stałe utrwaliły się już w świadomości konsumentów.
– Strategia komunikacji Arena Media najbliżej odpowiadała założeniom briefu. Zaproponowane podczas przetargu rozwiązania są spójne, zgodne z naszymi oczekiwaniami, zarówno w kwestiach wizerunkowych, jak i celach biznesowych. Innowacyjne podejście to to, czego szukaliśmy i na czym chcemy budować komunikację z naszymi konsumentami – powiedział Piotr Bobrycki, executive marketing – R&D manager Dr. Oetker Polska.
Zobacz również
– To dla nas wielka radość i zaszczyt mieć w swoim portfolio taki brand jak Dr. Oetker. Wygrana jest efektem ogromnej pracy sztabu ludzi, dzięki czemu przetarg był naprawdę perfekcyjnie dopięty, począwszy od bardzo dobrego briefu, a w efekcie skończywszy na świetnej strategii komunikacyjnej. Dzięki zapleczu komunikacyjnemu Vivendi mogliśmy ponadto zaproponować niestandardowe rozwiązania z obszaru muzyki. Zaproponowana strategia nie tylko czerpie z kluczowych dla kategorii insightów z naszego badania i metodologii Meaningful Brands, ale również wykorzystuje innowacyjne narzędzia komunikacyjne – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.