CreamFinance jest jednym z pionierów i liderów rynku lendtech w Polsce. Firma wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.
Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.
– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski, dyrektor marketingu i sprzedaży z CreamFinance Poland.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego