CreamFinance jest jednym z pionierów i liderów rynku lendtech w Polsce. Firma wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.
Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.
Zobacz również
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.
– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski, dyrektor marketingu i sprzedaży z CreamFinance Poland.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]