TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Arena.pl rozwija platformę i udostępnia płatności PayU

Operator platformy marketplace arena.pl podpisał umowę z PayU - liderem płatności online. Dzięki podjętej współpracy, kupujący i sprzedający za pośrednictwem serwisu zyskają dostęp do szeregu nowych usług. Przedstawiciele obu firm podkreślają znaczenie tej kooperacji dla swoich biznesów.
O autorze
1 min czytania 2017-12-20

Szybkie przelewy internetowe to najczęściej wybierana metoda płatności w polskim e-handlu. Z popularnych pay-by-linków, udostępnianych m.in. przez PayU, korzysta już blisko połowa Polaków, którzy robią zakupy w sieci1. Analizując zwyczaje zakupowe e-konsumentów, operator platformy arena.pl podjął decyzję o udostępnieniu tej formy płatności swoim klientom. Dzięki integracji z systemem PayU, kupujący będą mogli korzystać z bezpiecznych i wygodnych płatności oraz dodatkowych rozwiązań, w tym m.in. z w pełni internetowych rat oraz odroczonych płatności PayU Płacę później.

Współpraca z PayU to kolejny ważny krok w naszej strategii rozwoju biznesu – przekonuje Marcin Jabłonski, CEO arena.pl – Stawiamy na sprawdzonego partnera, którego kompletny produkt może mieć realne znaczenie dla rozwoju firm, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem arena.pl. Jesteśmy przekonani, że nasi sprzedawcy w krótkim czasie odczują korzyści wynikające z integracji z PayU, a kupujący docenią usługi, które wspólnie im zaoferujemy. Polacy lubią dokonywać zakupów w modelu marketplace i są też przyzwyczajeni do marki i jakości PayU. Od teraz to wszystko znajdą na arena.pl – dodaje Jabłoński.

Arena.pl to już dziś platforma spełniająca oczekiwania najbardziej wymagających e-konsumentów. Cieszymy się, że możemy dodatkowo wspierać wszystkich sprzedawców działających na arena.pl w budowaniu przyjaznego i bezpiecznego procesu zakupowego. Liczymy, że liczba zadowolonych użytkowników platformy będzie wzrastała także w związku z udostępnieniem usług takich jak raty i odroczone płatności, dzięki którym kupujący będą mogli wybierać wymarzone produkty spośród milionów prezentowanych ofert – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Arena.pl to kolejna platforma typu marketplace w portfolio spółki należącej do koncernu Naspers. Polski serwis dołącza do liderów rynku, m.in. Allegro i AliExpress, które również korzystają ze sprawdzonych rozwiązań proponowanych przez PayU. Prosty i wygodny system płatności oraz usługi dodatkowe oferowane w ramach integracji są już od kilku dni dostępne dla użytkowników arena.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj