Ars Thanea zatrudnia 50 osób. Sławę na międzynarodowym rynku zdobyła dzięki wysokiej jakości projektom realizowanym w dziedzinie animacji, ilustracji i digital dla największych światowych brandów: Chanel, General Electric, Discovery Channel, Nike, Nutricia, nVidia, Ubisoft i Visa.
Dział gamingowy firmy – AT Games, doczekał się międzynarodowego uznania jako developer gier na urządzenia mobilne. „Puzzle Craft”. Tytuł dostępny na platformy iOS, Android oraz Windows 8 został pobrany prawie 4 miliony razy. Wyróżniony licznymi nagrodami, w tym: „Best of Apple 2012”, „25 Best iOS Games ever” (IGN.com), Webby Awards, DICE 2013 i Appy Awards 2013.
Zobacz również
Premiera kolejnego tytułu „Another Case Solved” planowana jest na koniec lutego 2014 roku. Gra będzie początkowo dostępna na urządzenia z systemem iOS a następnie na platformy: Android, Windows 8, Windows Phone 8 i PC.
Syzygy Group to lider niemieckiego i brytyjskiego rynku reklamy digital, w skład której wchodzą agencje: Syzygy, Hi-ReS, Ars Thanea oraz dom mediowy Uniquedigital. Od niedawna grupa rozwija również swoje struktury w Nowym Jorku. Biura grupy znajdują się w Niemczech (Bad Homburg, Berlin, Hamburg, Frankfurt), Londynie, Nowym Jorku i Warszawie. Grupa pracuje do klientów takich jak Avis, BMW, Chanel, Daimler, Discovery Channel, Jägermeister, Mazda, nVidia, O2, Playstation and Telekom.
Marco Seiler, CEO SYZYGY Group: „Piotr Jaworowski, Bartłomiej Rozbicki i Paweł Piotrzkowski zbudowali unikatową firmę. Udało im się zgromadzić wyjątkowy zespół utalentowanych ludzi. Efekty dotychczasowej współpracy Ars Thanea i innych członków grupy SYZYGY są doskonałe. Nasi wspólni klieni to między innymi: Chanel, Mazda i Paramount. Jesteśmy szczęśliwi, że Ars Thanea jest już w pełni członkiem naszej rodziny i cieszymy się na kolejne, wybitne projekty, które zrealizujemy wspólnie dla klientów na całym świecie”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bartłomiej Rozbicki, CEO Ars Thanea: „Współpracujemy z SYZYGY już od czterech lat. W tym czasie stało się jasne, że wyznajemy te same wartości, nie tylko jako firmy, ale także jako ludzie. Wejście do Grupy ustabilizuje naszą pozycję na rynkach zagranicznych: w Europie i USA, ale co bardziej istotne – połączenie sił pozwoli nam na realizację jeszcze bardziej wyjątkowych projektów. Na rynku opanowanym przez duże konsorcja reklamowe szukaliśmy niezależnego i elastycznego partnera jakim jest Grupa SYZYGY. Myślę, że obie strony zdecydowanie skorzystają na naszym uczestnictwie w Grupie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing