Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Ars Thanea wdraża nowy serwis marki Bebiko

Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.
O autorze
1 min czytania 2013-09-03

Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.

– Potrzeby rodziców zmieniają się w szybkim tempie, dlatego chcemy udostępniać coraz doskonalsze narzędzia, które ułatwią im codzienną opiekę nad dzieckiem, podpowiedzą jak żywić malucha i pozwolą uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. Nowy BebiKlub.pl łączy w sobie zarówno wiedzę specjalistów, jak i doświadczenie mam. Dzięki temu serwis jest rzetelnym źródłem informacji, a ponadto angażuje konsumentów w ciągłe poszerzanie jego zawartości – powiedział Jacek Goryszewski, młodszy kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.

Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Wsparcie w social media zapewniła agencja VML Polska, za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communiations. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj