Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX.
Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii SoMe, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.
Zobacz również
Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media. M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Marka Volkswagen jest jednym z naszych kluczowych Partnerów, z którym współpracujemy od wielu lat w obszarze digital. Cieszę się, że wypracowane przez lata zaufanie do Artegence i dotychczasowe, wspólne działania przekonały Klienta do zaproszenia nas do postępowania przetargowego i umożliwiły nam prezentację naszych kompetencji w kolejnym obszarze, jakim są social media. Zwycięstwo w przetargu niezmiernie nas cieszy, tak samo jak wyzwania, które przed nami stoją – podsumowuje Łukasz Szmel, Co-managing director i członek zarządu w Artegence.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]