Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Artegence będzie odpowiadać za obsługę social media marki Volkswagen

Artegence, która do tej pory zajmowała się obsługą technologiczną i digital consumer journey dla marki Volkswagen, właśnie rozszerzyła zakres działań i będzie odpowiadać za kanały social media Volkswagen i Volkswagen Home.
O autorze
1 min czytania 2022-03-24

Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX.

Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii SoMe, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.

Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media.  M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Marka Volkswagen jest jednym z naszych kluczowych Partnerów, z którym współpracujemy od wielu lat w obszarze digital. Cieszę się, że wypracowane przez lata zaufanie do Artegence i dotychczasowe, wspólne działania przekonały Klienta do zaproszenia nas do postępowania przetargowego i umożliwiły nam prezentację naszych kompetencji w kolejnym obszarze, jakim są social media. Zwycięstwo w przetargu niezmiernie nas cieszy, tak samo jak wyzwania, które przed nami stoją – podsumowuje Łukasz Szmel, Co-managing director i członek zarządu w Artegence.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj