TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artegence i Efigence z prestiżowym tytułem Platynowego Partnera Magnolia CMS

Dwie firmy z Grupy Efigence zostały Platynowymi Partnerami wiodącego dostawcy do zarządzania treścią na stronach www – Magnolia. Jest to najwyższa możliwa kategoria w tym programie partnerskim, zarezerwowana jedynie dla kilkunastu firm na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Artegence i Efigence od ponad 20 lat tworzą cyfrową tożsamość największych polskich i globalnych marek, a także firm z sektora MŚP czy startupów. Wspierają swoich klientów w digitalowej transformacji, posiadając szczególne doświadczenie w branży finansowej, automotive, FMCG, beauty czy w branży mediów. W 2020 roku obie firmy otrzymały prestiżowy tytuł Platynowego Partnera systemu Magnolia CMS – umożliwiającego łatwe zarządzanie treścią oraz szybkie osiąganie dobrych wyników na stronach w dobie personalizacji i marketingu wielokanałowego. Firmy zawdzięczają ten tytuł swoim wyjątkowym wynikom we wdrażaniu rozwiązania – liczbie projektów oraz ich sukcesom i efektywności.

Oprócz łatwego zarządzania treściami kolejną kluczową zaletą Magnolii są duże możliwości rozwoju systemu. Ponadto rozwiązania, które oferuje dostawca, umożliwiają i ułatwiają zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń na wszystkich rodzajach urządzeń. To nowoczesne, bardzo funkcjonalne, bezpieczne i stabilne środowisko cyfrowe.

Artegence i Efigence zrealizowały dziesiątki projektów opartych na systemie Magnolia. Dzięki efektywnym rezultatom swoich klientów i dobrej – generującej odpowiednią synergię – współpracy z dostawcą, firmy planują kontynuować tę strategię.

– Bliska współpraca z naszymi Platynowymi Partnerami, Artegence i Efigence, jest kluczowym elementem naszej strategii na wspólnym rynku i dobrym rozwiązaniem w ujęciu rozwoju. Dzięki ich zorientowanym na klienta i efekty biznesowe podejściu, wiedzy technologicznej, utalentowanym ekspertom i imponującemu doświadczeniu, wiemy, że dostarczają doskonałe, skuteczne i efektywne produkty końcowe oparte na Magnolia CMS – mówi Tim Brown, dyrektor generalny firmy Magnolia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo nas cieszy, że otrzymaliśmy tak prestiżowy tytuł, jakim jest Magnolia Platinum Partner. To najlepszy dowód na to, że znamy ten produkt bardzo dobrze i lubimy na nim pracować. Mamy za sobą wiele wdrożeń projektów opartych na systemie Magnolia i praktycznie wszystkie osiągają świetne wyniki. Tym bardziej nie możemy się już doczekać dalszych wdrożeń tego efektywnego rozwiązania – komentuje Paweł Haltof, dyrektor innowacji i członek zarządu w Efigence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing